• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

رمال تلگرامی در دام پلیس فتا همدان

  • کد خبر : 61579
  • 03 اردیبهشت 1399 - 13:11
رمال تلگرامی در دام پلیس فتا همدان

فردی که از طریق تلگرام اقدام به رمالی کرده بود،  توسط پلیس فتا همدان دستگیر شد. به گزارش عصر همدان؛ چندی پیش زن جوانی هنگام جستجو در شبکه های اجتماعی با یک کانال تلگرامی مربوط به رمالی آشنا شده و برای جلب محبت همسر دست به دامن این کانال می شود. این زن جوان با […]

فردی که از طریق تلگرام اقدام به رمالی کرده بود،  توسط پلیس فتا همدان دستگیر شد.

به گزارش عصر همدان؛ چندی پیش زن جوانی هنگام جستجو در شبکه های اجتماعی با یک کانال تلگرامی مربوط به رمالی آشنا شده و برای جلب محبت همسر دست به دامن این کانال می شود.

این زن جوان با ادمین این کانال تلگرامی ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را برای او شرح می دهد و فرد متخلف نیز با دادن وعده پوچ افزایش و جلب محبت همسر، برای نوشتن دعا مشخصات شناسنامه ای مالباخته و همسرش را به همراه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مطالبه می کند.

پس از واریز این مبلغ از سوی شاکیه و ارسال فیش واریزی مبلغ درخواستی به حساب کاربری ادمین کانال، متهم در پاسخ بی درنگ وی را از گروه تلگرامی حذف و او را بلاک می کند.

این زن جوان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا همدان مراجعه کرده و پس از انجام کاترهای فنی ، متهم ۳۵ ساله که در استان مجاور ساکن بود شناسایی و دستگیر و به پلیس فتا همدان منتقل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61579
  • دیدگاه‌ها برای رمال تلگرامی در دام پلیس فتا همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.