• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4

رفع تصرف یک هکتار از اراضی شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 186383
  • 20 خرداد 1402 - 13:53
رفع تصرف یک هکتار از اراضی شهرستان نهاوند
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: بخشی از اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان نهاوند با قلع و قمع بناهای غیر مجاز به حالت اولیه برگشت.

علی مروت امیری در گفتگو با عصر همدان، گفت: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی و تداوم بهره‌وری اراضی باغی و زراعی گشت‌های جهاد کشاورزی در مناطق مختلف برای بررسی ساخت و سازهای غیر مجاز حضور دارند.

وی اظهار داشت: در همین راستا تعداد ۴ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی باغی روستای فیازمان شهرستان نهاوند قلع و قمع شد.

امیری افزود: این ساخت و سازها به مساحت ۴۸۰ متر شامل؛ بنا، محوطه سازی، سکو، فنس کشی و استخر بود که تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: مالکین این ساخت و سازها بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام به ساخت وساز غیر مجاز نموده بودند که طبق قانون با آنها برخورد شد.

وی ادامه داد: این اقدام در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات (تبصره ۲ ماده ۱۰) مورد قلع و قمع قرار گرفتند.

امیری بیان داشت: مساحت کل زمین های باغی رفع تصرف شده ۱.۲ هکتار و به ارزش تقریبی ۴.۸ میلیارد تومان بود که با دستور مقام قضایی و همکاری عوامل انتظامی، اداره راهداری و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند به حالت اولیه بازگردانده شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در پایان گفت: مالکان و متصرفان محترم اراضی زراعی و باغی قبل از اقدام به ایجاد بنا و هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نسبت به اخذ مجوز لازم از جهاد کشاورزی اقدام کنند.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186383
  • دیدگاه‌ها برای رفع تصرف یک هکتار از اراضی شهرستان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.