• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

لزوم به کارگیری دستورات قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی

  • کد خبر : 13544
  • 14 مرداد 1398 - 12:07
لزوم به کارگیری دستورات قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) گفت: خواندن قرآن ثواب دارد ولی از آن بالاتر تدبر و تفکر در آیات الهی و به کار بستن دستورات خدا در زندگی فردی و اجتماعی است.   به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام حسین علی در افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن خواهران گفت: انسان […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) گفت: خواندن قرآن ثواب دارد ولی از آن بالاتر تدبر و تفکر در آیات الهی و به کار بستن دستورات خدا در زندگی فردی و اجتماعی است.

 

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام حسین علی در افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن خواهران گفت: انسان همواره باید نسبت به مراقبت از اعمال نیک خود کوشا باشد و همواره با اعمال نیک به فکر افزایش اندوخته های خود باشد.

وی ضمن اشاره به تحریف نشدن قرآن گفت: قرآن علم خداست و کسی نمی تواند نسبت به آن به مبارزه برخیزد و یا آن را تحریف کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) گفت: قرآن نور است و کسی می تواند آن را درک کند که روحش پاک باشد و با این کتاب آسمانی انس گرفته باشد.

وی گفت: خواندن قرآن ثواب دارد ولی از آن بالاتر تدبر و تفکر در آیات الهی و به کار بستن دستورات خدا در زندگی فردی و اجتماعی است.

حجت الاسلام حسین علی در پایان خاطر نشان کرد: رفتار و گفتار قاری و مرتل قرآن باید قرآنی باشد به طوری که برای دیگر افراد الگو شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13544
  • دیدگاه‌ها برای لزوم به کارگیری دستورات قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.