• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

رفتار تبعیض آمیز در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 179442
  • 16 اسفند 1401 - 9:44
رفتار تبعیض آمیز در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست

دادستان همدان با اشاره به گلایه مندی مردم از عملکرد برخی دستگاه ها، گفت: رفتار تبعیض آمیز عده ای از مسئولان در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در کارگروه حقوق عامه گفت: با وجود آن که مصوبات جلسه پیشین به منظور کاهش ترافیک […]

دادستان همدان با اشاره به گلایه مندی مردم از عملکرد برخی دستگاه ها، گفت: رفتار تبعیض آمیز عده ای از مسئولان در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر» در کارگروه حقوق عامه گفت: با وجود آن که مصوبات جلسه پیشین به منظور کاهش ترافیک به دستگاه های متولی ابلاغ شده، اما همچنان مصوبات مغفول و بر زمین مانده است!

ضعف شهرداری در بهره مندی از بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ

وی با بیان اینکه باید ابتدا برای مردم برنامه تدوین کنیم و بعد بخواهیم که ترافیک را رعایت کنند، اظهار کرد: کمبود و بعضاً نبود پارکینگ در مناطق پرتردد، عدم بهره مندی شهرداری از بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ عمومی، بی توجهی به فرهنگ سازی و کوتاهی ارگان های مختلف در این امر، از مواردی است که بارها تذکر داده شده، اما اراده ای برای انجام طرح های جدید به منظور رفع مشکل ترافیک ندیده ایم.

منفعل بودن دستگاه های مختلف در تدوین برنامه های نشاط آور نوروزی

دادستان همدان در ادامه منفعل بودن عمده دستگاه های متولی در حوزه گردشگری و طراحی و تدوین برنامه های نوروزی را از ضعف های اصلی مسئولان در ایجاد فضایی شاداب برشمرد.

خانجانی موقر عنوان کرد: باید به جای برگزاری جلسات برای اعمال محدودیت ها در این بخش، برنامه های نشاط آور برای هم استانی ها و جذب مسافر طرح ریزی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ادارات متولی، کشیک گشت های نوروزی خود در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز را در اسرع وقت اعلام کنند، گفت: می طلبد در این زمینه اداراتی به مانند جهاد کشاورزی از گشت های موتوری و علوم روز بهره مند شوند.

این مقام مسوول قضایی افزود: با وجود برخورداری همدان از شرکت های دانش بنیان در بخش پهپادی این ظرفیت نادیده گرفته شده، در حالی که می توان با بهره گیری از تولیدات این شرکت ها، از همان ابتدای امر با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کرد.

برخی دستگاه ها در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز برخوردی تبعیض آمیز دارند

خانجانی موقر با هشدار به برخورد تبعیض آمیز برخی دستگاه ها با متخلفان حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، گفت: مشاهده این گونه رفتارها، سبب نارضایتی مردم شده، در حالی که می بایست اگر خلافی در هر رده و سطحی رخ داده و به دنبالش حکم تخریب صادر شده، بلافاصله دستگاه مربوطه برای اجرای آن حکم اقدام کند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179442
  • دیدگاه‌ها برای رفتار تبعیض آمیز در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.