• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

راهیابی بنزین تولید داخل به جایگاه‌های سوخت استان همدان

  • کد خبر : 3363
  • 23 بهمن 1397 - 22:34
راهیابی بنزین تولید داخل به جایگاه‌های سوخت استان همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد بنزین عرضه شده در جایگاه‌ها و مجاری عرضه استان همدان تولید داخل است.

به گزارش عصر همدان، امین روستایی با بیان اینکه  روزانه  یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در ۸۹ باب جایگاه و مجاری عرضه سوخت استان همدان عرضه می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای نیمه دوم سال‌جاری بنزین تولید داخل در سطح جایگاه‌ها و مجاری عرضه بخش خصوصی استان در حال فروش بوده و امروز با تداوم و استمرار آن می‌توان این نوید را به مردم داد.

وی افزود: روزانه  یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) معمولی مضاف بر  ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز با استاندارد د  EURO4 در بخش حمل و نقل در ۹ جایگاه معین استان عرضه و مصرف می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت تصریح کرد: مصارف سوخت بخش‌های نیروگاهی، کشاورزی، صنایع و غیره در استان، مابقی سهم ۴۷ درصدی تأمین و عرضه فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به تاثیر حمل و نقل جاده‌ای بر اقتصاد ملی و اهمیت قرارگیری محورهای مواصلاًتی استان در شاهراه ارتباطی استان های شمالی و مرکزی با جنوب و غرب کشور خاطرنشان کرد: بازنگری عموم شهروندان در مدیریت بهینه مصرف فرآورده‌های نفتی بسیارحائز اهمیت است و مستلزم عزم و همدلی تمام اقشار جامعه است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=3363
  • دیدگاه‌ها برای راهیابی بنزین تولید داخل به جایگاه‌های سوخت استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.