• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
7
مدیرکل‌راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

راهداری هیچ پروژه‌ای در جاده کبودرآهنگ به خلعت‌آباد ندارد

  • کد خبر : 189704
  • 18 تیر 1402 - 14:18
راهداری هیچ پروژه‌ای در جاده کبودرآهنگ به خلعت‌آباد ندارد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه پلیس نظر تخصصی در رابطه با اینکه مقصر حادثه تصادف در جاده کبودرآهنگ به خلعت‌آباد چه کسی است را اعلام می‌کند گفت: در آن منطقه فقط یک پروژه هست که مربوط به اداره کل راه و شهرسازی است و ما به عنوان سازمان راهداری فقط بهره‌برادر هستیم.

به گزارش عصر همدان؛  تصادف ۱۶ تیرماه در جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد که منجر به  فوت ۷ نفراز یک خانواده شد باعث انتقاد مردم از وضعیت جاده‌های این شهرستان شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه پروژه جاده کبودرآهنگ به خلعت‌آباد مربوط به شرکت زیر ساخت است گفت: این شرکت باید پروژه را به اتمام برساند و اینکه الان این شرکت باید چه کاری انجام دهد را از سازمان راهداری سوال کنید.

در ادامه به سراغ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان رفتیم تا پاسخ وی در خصوص پروژه این جاده را بشنویم.

راهداری هیچ پروژه‌ای در جاده کبودرآهنگ به خلعت‌آباد ندارد صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار عصر‌همدان با بیان اینکه سازمان راهداری هیچ پروژه‌ای در جاده کبودرآهنگ به خلعت آباد ندارد گفت: در آن منطقه فقط یک پروژه هست که مربوط به اداره کل راه و شهرسازی است و ما به عنوان سازمان راهداری فقط بهره‌برادر هستیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌ها توسط شرکت زیر ساخت و اداره کل راه و شهرسازی ساخته می‌شود افزود:  پس از اتمام ساخت راه‌ها به سازمان راهداری تحویل داده می‌شود تا به بهره برادری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: اگر جاده ای ایمنی نداشته باشد بستگی به نوع مشکلی که دارد تصمیم‌گیری می‌شود که سازمان راهداری یا اداره کل راه و شهرسازی برای ایجاد ایمنی جاده اقدام کنند و ما در ساخت و سازها به غیر از نقاط حادثه خیز شناسنامه دار ورود نمی‌کنیم.

صادقی با بیان اینکه نظر تخصصی در رابطه با اینکه مقصر حادثه تصادف چه‌کسی است را پلیس اعلام می‌کند تصریح کرد: نکته قابل توجه آن است که این جاده یک جاده مستقیم است و پیچ ندارد پس اگر تصادفی رخ داده است بعید می‌دانم مشکل از ایمنی جاده بوده باشد.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189704
  • دیدگاه‌ها برای راهداری هیچ پروژه‌ای در جاده کبودرآهنگ به خلعت‌آباد ندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.