• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

رانندگان تاکسی همدان از اسکاد استقبال نکردند

  • کد خبر : 22741
  • 03 مهر 1398 - 8:00
رانندگان تاکسی همدان از اسکاد استقبال نکردند

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: مدتی تاکسی اینترنتی اسکاد را برای مجموعه تاکسی رانی ایجاد کردیم اما متاسفانه با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه شدیم اما استقبال مردم از تاکسی های اینترنتی بیشتر است.   میلاد کریمی، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای […]

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: مدتی تاکسی اینترنتی اسکاد را برای مجموعه تاکسی رانی ایجاد کردیم اما متاسفانه با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه شدیم اما استقبال مردم از تاکسی های اینترنتی بیشتر است.

 

میلاد کریمی، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه وجود تاکسی های اینترنتی ببزرگترین دغدغه امروزه رانندگان تاکسی است گفت: از وقتی که تاکسی های اینترنتی مشغول به کار شدند توانستند مردم را جذب کنند و تاثیر زیادی بر روند کار تاکسی ها گذاشتند.

وی، با اشاره بر اینکه تاکسی های اینترنتی بخاطر سرعت در ارسال خودرو و کاربا اپلیکیشن مورد استقبال مردم است افزود: طبیعی است که مردم تمایل بیشتری به استفاده از این تاکسی های اینترنتی داشته باشند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان، تعداد تاکسی های همدان را سه هزار و ۳۰۰ تاکسی اعلام کرد و ادامه داد: مدتی تاکسی اینترنتی اسکاد را برای مجموعه تاکسی رانی ایجاد کردیم اما متاسفانه با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه شدیم چرا که در آن شرایط راننده باید با نظم وشرایط خاصی کار می کرد.

کریمی، با تاکید براینکه اگر رانندگان تاکسی در سامانه های تاکسی های اینترنتی دیگر عضو باشند تخلف محسوب می شود خاطر نشان کرد: تا کنون برخورد جدی با این رانندگان تاکسی نداشتیم چراکه هدف ما بالا رفتن درآمد این افراد است و با توجه به اینکه کسب درآمد کمی دشوار است ما نیز سختگیری زیادی نمی کنیم.

وی، در پاسخ به اینکه آیا رانندگان تاکسی در رابطه با کارتی شدن تاکسی ها مطالبه دارند یا خیر گفت: این موضوع تقاضای رانندگان تاکسی است اما کمی هم حساس است چرا که این پروژه در شهرهایی مثل اصفهان و تهران با شکست روبه رو شد و ما دوست نداریم این تجربه تلخ را تکرار کنیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان، با بیان اینکه خدماتی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده تا آسایش بیشتری داشته باشند افزود: در حال حاضر لاستیک و روغن موتور را به صورت یارانه ای به رانندگان می دهیم و کارت های معیشتی را نیز برای رانندگان در نظر داریم که از فروشگاه های کوروش به صورت اقساطی و بدون سود استفاده کنند.

کریمی، در پایان با اشاره بر اینکه بیمه رانندگان تاکسی ها به صورت اقساطی و بدون سود تعلق میگیرد تصریح کرد: این بیمه ها ۱۲ تا ۱۴ ماهه هستند و شامل انواع بیمه از جمله بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22741
  • دیدگاه‌ها برای رانندگان تاکسی همدان از اسکاد استقبال نکردند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.