• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
رئیس پلیس راه استان همدان:

رانندگان برای تمدید اعتبار گواهینامه خود اقدام کنند

  • کد خبر : 211885
  • 05 اسفند 1402 - 11:30
رانندگان برای تمدید اعتبار گواهینامه خود اقدام کنند
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تعطیلات عید را پیش رو داریم و افرادی که اعتبار گواهینامه آن‌ها تمام شده است هرچه زودتر برای تمدید گواهینامه اقدام کنند، گفت: اگر اعتبار گواهینامه فردی تمام شده باشد بیمه‌نامه فقط خسارت طرف مقابل را می‌دهد و بیمه جسمی و جانی راننده مقصر را پرداخت نمی‌کند.

غلی فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه از روز گذشته شاهد موجی از حجم ترافیک از سمت مرکز به سمت استان‌های غربی بودیم، گفت: با توجه به تعطیلی فردا به مناسب عید نیمه شعبان، این حجم ترافیک و آغاز سفرها از روز پنج‌شنبه آغاز شده بود اما روز گذشته شاهد تردد بیشتری بودیم.

وی افزود: حجم ترددها در جاده‌های استان افزایش خواهد داشت و ترددهای در محورهای فرعی و روستایی بیشتر می‌شود و ترافیک مقداری سنگین‌تر خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم در مرکز پلیس راه برای کنترل ترافیک و وضعیت جاده‌های استان انجام شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی بارش برف و باران نیز برای استان انجام شده که از همه مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

فکری عنوان کرد: شرایط زمستانی هست و بارش برف در گردنه‌ها و نقاط مرتفع استان بیشتر خواهد بود به همین دلیل مسافران حتما زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و از سلامت کامل خودروی خود مطمئن باشند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته موضوعی در فضای مجازی مبنی براینکه اگر اعتبار گواهینامه فرد تمام شده باشد بیمه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، گفت: از بیمه مرکزی استعلام گرفتیم و اصل موضوع اینگونه است که فرد موقع بیمه کردن خودرو دو نوع بیمه انجام می‌دهد، یکی بیمه بدنه خودرو و دیگری بیمه شخص ثالث که برای خسارت طرف مقابل و خسارت و جراحت برای سرنشینان است.

فکری ادامه داد: حال اگر اعتبار گواهینامه فردی تمام شده باشد بیمه‌نامه فقط خسارت طرف مقابل را می‌دهد و بیمه جسمی و جانی راننده مقصر را پرداخت نمی‌کند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعطیلات عید را پیش رو داریم، افرادی که اعتبار گواهینامه آن‌ها تمام شده است هرچه زودتر به مراکز مرتبط مراجعه کنند تا گواهینامه آن‌ها تمدید شود.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211885
  • دیدگاه‌ها برای رانندگان برای تمدید اعتبار گواهینامه خود اقدام کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.