• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

دو واحد مسکونی و آسفالت در دو روستای اسدآباد بهره‌برادری شد

  • کد خبر : 47360
  • 16 بهمن 1398 - 16:28
دو واحد مسکونی و آسفالت در دو روستای اسدآباد بهره‌برادری شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، یک واحد مسکونی و پروژه آسفالت در روستایی ازتوابع شهرستان اسدآباد مورد بهره برادری قرار گرفت. به گزارش عصر همدان؛ همزمان باچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پنجمین روز از دهه فجر ، با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسدآباد و جمعی از مسئولان، یک واحد […]

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، یک واحد مسکونی و پروژه آسفالت در روستایی ازتوابع شهرستان اسدآباد مورد بهره برادری قرار گرفت.

به گزارش عصر همدان؛ همزمان باچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در پنجمین روز از دهه فجر ، با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسدآباد و جمعی از مسئولان، یک واحد مسکونی در روستای چنارسفلی و پروژه آسفالت در روستای گنبله از توابع شهرستان اسدآباد به بهره‌برادری رسید.

در آئین بهره‌برادری از این طرح‌ها، معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد پیروزی انقلاب را پر برکت خواند و اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال و در این روز ۶ روستای گنبله، جنت آباد، مزرعه بید، کوانج، سیاه گله ، لک لک از طرح عملیات زیرسازی آسفالت بهره مند شدند.

لیلا امیدی تصریح کرد: برای اجرای عملیات زیرسازی آسفالت این روستاها، ۲۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی یادآور شد: طرح هادی و آسفالت معابر روستای گنبله از محل اعتبارات ملی و با استفاده از قیر ابلاغی سال ۹۷ انجام شده است.

معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن برای مقاوم‌سازی مسکن های روستایی، گفت: در این ایام ۱۱ واحد مسکونی با پرداخت اعتبار و تسهیلاتی به میزان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مقاوم سازی شده است.

وی یادآور شد: این واحد مسکونی، ۴ هزار و سیصد و چهل و ششمین پروژه مقاوم سازی شده از محل اعتبارات ویژه است که در روستای چنارسفلی به بهره برادری رسید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47360
  • دیدگاه‌ها برای دو واحد مسکونی و آسفالت در دو روستای اسدآباد بهره‌برادری شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.