• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهیدان احسان

  • کد خبر : 209384
  • 24 دی 1402 - 11:56
دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهیدان احسان
دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهیدان احسان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» و به نقل از تربیت بدنی شهرستان تویسرکان؛ دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهیدان احسان با حضور ۱۴ تیم در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال و حمایت مالی خانواده شهید والا مقام عباس قربانی برگزار شد. این مسابقات با انجام ۲۴ مسابقه به پایان رسید.
در رده سنی خردسالان بازی فینال بین دو تیم شهید همت و شهید خدابخشی برگزار شد که تیم شهید شهید همت موفق شد یا نتیجه ۳ _ ۲ تیم شهید خدابخشی را شکست دهد و قهرمان مسابقات جام شهیدان احسان شود.
در رده سنی نونهالان بازی فینال بین دو تیم شهید قربانی و شهید عینعلی برگزار شد که تیم شهید قربانی موفق شد یا نتیجه ۳ _ ۰ تیم شهید عینعلی را شکست دهد و قهرمان مسابقات شود.
تیم شهید مجتبی کرمی تیم اخلاق این دوره از مسابقات شد. امیرعلی بیات از تیم شهید همت بهترین بازیکن جام شد و سامیار گمار از تیم شهید خدابخشی عنوان بهترین دروازه بان جام را به خود اختصاص داد.

جعفرمختاری فرد ، منوچهر شفقتیان و محسن تهرانی پیشکسوتان باشگاه های استقلال و پرسپولیس تهران در فینال مسابقات جام شهیدان احسان حضور داشتند.

شهید عباس قربانی و محمدرضا الوندی دو دوست و همسنگر بودند که در سال سوم هنرستان به جبهه جنگ اعزام شدند و شهید عباس قربانی در عملیات کربلای ۴ در ۴ دی ماه ۶۵ و شهید محمدرضا الوندی در عملیات کربلای ۵ در ۲۱ دی ماه ۶۵ در شلمچه(اروند رود) به شهادت رسید. این دو شهید هردو از فوتبالیست های بنام شهرستان بودند و نام مستعارشان در بین دوستان و آشنایان احسان بود.
جام شهیدان احسان در حدفاصل شهادت این عزیزان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209384
  • دیدگاه‌ها برای دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهیدان احسان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.