• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

دولت به دنبال حذف نمایندگان اصولگراست/ فروش ارزاق دولتی در بازار آزاد تخلف مسئولین دفتر است

  • کد خبر : 27630
  • 29 مهر 1398 - 16:45
دولت به دنبال حذف نمایندگان اصولگراست/ فروش ارزاق دولتی در بازار آزاد تخلف مسئولین دفتر است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ پس از مدتها سکوت شب گذشته در جلسه پرسش و پاسخ در بین مردم بهار حاضر شد و فروش ارزاق دولتی در بازار آزاد را تخلف مسئولین دفتر خود عنوان کرده و خود را بی اطلاع از این اتفاق دانست. به گزارش عصر همدان، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و […]

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ پس از مدتها سکوت شب گذشته در جلسه پرسش و پاسخ در بین مردم بهار حاضر شد و فروش ارزاق دولتی در بازار آزاد را تخلف مسئولین دفتر خود عنوان کرده و خود را بی اطلاع از این اتفاق دانست.

به گزارش عصر همدان، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان بهار حاضر شد و به سوالات و ابهامات مردم پاسخ داد.

پورمختار در این جلسه به جو انتخاباتی شهرستان اشاره کرد و در ادامه انتخابات پیش رو را انتخاباتی پرحاشیه عنوان کرد و مدعی شد: بنا به اخبار موثق دولت برنامه ریزی گسترده ای برای حضور و دخالت در انتخابات داشته و جلسات منظمی با هدف تقویت نمایندگان اصلاح طلب و تضعیف و حذف نمایندگان اصولگرا در حال برگزاری است.

وی پس از گذشت مدتها از قضایای اخیر درباره بعضی افراد دفتر بهار سکوت را شکسته و به فعالیت موسسه خیریه شمیم ولایت اشاره کرد و گفت: این موسسه در طول سالهای اخیر ۱۴۰۰ نفر را تحت پوشش قرار داده و در مناسبت های مختلف اقدام به توزیع اقلام خاص در بین نیازمندان می نماید.

وی ادامه داد: این موسسه در ایام قبل از عید و ماه مبارک رمضان نیز اقدام به تهیه ارزاق از دستگاههای مختلف میکرد تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

پورمختار ادامه داد: افراد دفتر برای اینکه بتوانند برنج رایگان به دست افراد مستحق برسانند، نیمی از ارزاق را در بازار آزاد فروخته اند که از این جهت که این افراد تنظیم بازار را بر هم زده اند؛ تعزیرات وارد شده و پرونده به دادگاه ارسال شده که این اتفاق مورد تایید بنده نبوده و من خبر نداشتم.

وی همچنین انتشار لیست هایی از سوء استفاده های مختلف را از اساس اشتباه خوانده و آنها را برخاسته از قضاوت های اشخاص دانست.

پورمختار درخصوص کلانشهر شدن همدان گفت: کلانشهر شدن همدان ربطی به شهرستان بهار ندارد و این موضوع ۱۵ سال پیش در برنامه سوم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در مجلس به تصویب رسیده و هدف آن ارائه خدمات شهری کم هزینه و راحت است که خدماتی همچون مرکز جمع آوری زباله و پسماند، کشتارگاه و میدان بار و .. به صورت متمرکز ارائه خدمات نمایند حال کسانی که با نیت و هدف خاص خبر از انحلال شهرستان بهار می دهند هدف دیگری داشته و صداقت در کارشان نیست.

وی در ادامه با اشاره به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر بهار گفت: این درمانگاه با حضور وزیر کار در بهار کلنگ زنی شد و امسال سرپرست سازمان تامین اجتماعی خودسرانه ساخت برخی درمانگاهها را متوقف کرد که با پیگیری انجام شده عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی از سر گرفته شده و پیمانکار جدید در حال احداث است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27630
  • دیدگاه‌ها برای دولت به دنبال حذف نمایندگان اصولگراست/ فروش ارزاق دولتی در بازار آزاد تخلف مسئولین دفتر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.