• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

دولت برای توسعه اقتصادی، به تیم همراه‌تری نیاز دارد/ تفکر جهادی، نقطه قوت نظام اسلامی+ تصاویر

  • کد خبر : 178211
  • 26 بهمن 1401 - 1:17
دولت برای توسعه اقتصادی، به تیم همراه‌تری نیاز دارد/ تفکر جهادی، نقطه قوت نظام اسلامی+ تصاویر

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی ما در مدیریت کم می‌گذاریم، نیاز به نیروهای جهادی پیدا می‌کنیم و آنان هستند که کار ما را جبران می کنند. به گزارش عصرهمدان؛ آیین افتتاحیه درمانگاه دندانپزشکی شهید همدانی، سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور مدیران استانی در سالن همایش‌های سازمان صمت استان همدان […]

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی ما در مدیریت کم می‌گذاریم، نیاز به نیروهای جهادی پیدا می‌کنیم و آنان هستند که کار ما را جبران می کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ آیین افتتاحیه درمانگاه دندانپزشکی شهید همدانی، سه شنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور مدیران استانی در سالن همایش‌های سازمان صمت استان همدان برگزار شد که در این افتتاحیه حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات بی‌دریغ نیروهای جهادی در استان همدان عنوان کرد: تفکر جهادی یکی از پویش‌های انقلاب اسلامی است و انصافا جا دارد که یادی کنیم از حماسه ی بزرگ مردم، از ۳۰ درصد تا صد درصد افزایش جمعیت و حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن ماه امسال و کشورهای اروپایی به حضور میلیونی مردم که بیشتر از قشر جوان بودند رو اعتراف کردند که این امر نشان از اقتدار نظام است.

وی با بیان اینکه مردم ارزش انقلاب و نظام و آرمان‌های خودشان را بیشتر می‌دانند تاکید کرد: هر چقدر دشمنان در زمینه فروپاشی نظام هزینه می‌کند مردم بیشتر مقاومت می‌کنند و محکم‌تر قدم برمی‌دارند و پای کار می آیند و به ما مسئولان هم تلنگر می زنند تا ما هم جهادی تر عمل کنیم چرا که خودشان جهادی کار می‌کنند.

حجت‌الاسلام فلاحی همچنین افزود: این جمله را خیلی تاکید می کنم که در کشور ما خیلی توانمندی ها در حوزه تصمیم گیری و اجرا با توجه به ظرفیت ها و نیروی انسانی، سرمایه‌های مادی و معنوی وجود دارد و در اینجا هیچ کاری نشد ندارد.

نماینده مردم همدان در مجلس اسلامی اضافه کرد: پیروزی ما امروز در عرصه‌های نظامی کاملاًًً ثابت شده است، و همچنین به گفته مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی هم به پیروزهایی رسیده‌ایم، در حوزه ی اقتصادی هم ان‌شاءلله پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل فتنه اخیر توطئه استکبار جهانی بود که گفتند ایران درحال حرکت به سمت توسعه اقتصادی است و نمی‌گذاریم این اتفاق بیافتد.

حجت‌الاسلام فلاحی تصریح کرد: دولت تلاش های موثری در این عرصه دارد اما هر چند که معتقدیم دولت هنوز تیم همراهی ندارد، دولت تیم همراهی می‌خواهد که بحث توسعه اقتصادی هم سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد.

وی یادآور شد: تفکر جهادی در کشور وجود دارد و آنجایی که این تفکر باشد به نتیجه مطلوب می‌رسیم و به دوستانمان در مجلس اسلامی هم می گوییم که باید در کارها جهادی عمل کنیم کما اینکه بعضی جاها جهادی عمل نمی‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: اگر مدیریت‌ها جهادی باشد شاید نیازی به تکثیر این‌گونه نیروهای جهادی نداشته باشیم، چراکه وقتی ما در مدیریت کم می‌گذاریم نیاز به نیروهای جهادی پیدا می‌کنیم و آنان هستند که کار ما را جبران می کنند.

وی گفت: کار نیک نیروهای جهادی که سالهاست انجام می گیرد هم اثر خدمت به مردم دارد و هم اثر تربیتی دارد، در کلام مقام معظم رهبری داریم که میفرمایند: نیروهای جهادی غیر از اینکه به مردم بهره می رسانند اثر تربیتی نیز دارند.

به گزارش عصرهمدان؛ در پایان این افتتاحیه از زحمات جهادگران که زحمت ساخت این کلینیک دندان‌پزشکی را کشیده بودند نیز با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178211
  • دیدگاه‌ها برای دولت برای توسعه اقتصادی، به تیم همراه‌تری نیاز دارد/ تفکر جهادی، نقطه قوت نظام اسلامی+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.