• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

دولت اوکراین فریب اعتماد به آمریکا را خورد/دولت روسیه از بی پناه کردن مردم اوکراینی پرهیز کند/مردم اوکراینی دخلی در تجاوزگری دولت دست نشانده آمریکا ندارند

  • کد خبر : 146007
  • 07 اسفند 1400 - 12:57
دولت اوکراین فریب اعتماد به آمریکا را خورد/دولت روسیه از بی پناه کردن مردم اوکراینی پرهیز کند/مردم اوکراینی دخلی در تجاوزگری دولت دست نشانده آمریکا ندارند

حجت‌الاسلام احمد فلاحی با بیان اینکه دولت اوکراین فریب کشورهای غربی و آمریکا را خورده است، گفت: دولت اوکراین با این اعتماد کشورش را به دامن جنگ کشانده و به مردم خیانت کرده و باید مورد بازخواست قرار بگیرد، البته دولت روسیه هم باید از بی پناه کردن زنان و کودکان اوکراینی و حمله به […]

حجت‌الاسلام احمد فلاحی با بیان اینکه دولت اوکراین فریب کشورهای غربی و آمریکا را خورده است، گفت: دولت اوکراین با این اعتماد کشورش را به دامن جنگ کشانده و به مردم خیانت کرده و باید مورد بازخواست قرار بگیرد، البته دولت روسیه هم باید از بی پناه کردن زنان و کودکان اوکراینی و حمله به زیرساختهایی که به مردم خدمات می‌دهد، پرهیز کند چرا که مردم اوکراین دخلی در تجاوزگری دولت دست نشانه آمریکا ندارند.

حجت‌الاسلام احمد فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به جنگ بین اوکراین و روسیه، اظهار کرد: یک مسئله در جنگ این دو کشور مطرح است و آن اینکه کشوری نباید به کشور دیگر تعرض کند، و فتنه‌گری چندین ساله ناتو از سوی اوکراین منافع روسیه را تهدید کرده و با این استدلال به اوکراین حمله کرده است.

وی اذعان کرد: البته ما هیچ جنگ و حمله ای را تأیید و طرفداری نمی کنیم ولی این موضوع مطرح است که اوکراین هم فریب کشورهای غربی و آمریکا را خورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: اوکراین متأسفانه حسن همجواری خود را با روسیه زیر سؤال برد، و امروز هم گرفتار این نبرد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما سالها این مسئله را فریاد می‌زنیم که آمریکا مورد اعتماد نیست، جهت اطلاع خیلی از فریفتگان آمریکایی در داخلی خود هم عرض می‌کنیم که اوکراین به آمریکا اعتماد کرد و امروز تنها مانده است.

حجت‌الاسلام فلاحی تصریح کرد: ریشه فتنه ای امروز در منطقه اوکراین اتفاق افتاده اعتماد به غربی‌ها به خصوص به آمریکاست که مردم اوکراین را هم گفتار جنگ کرده است.

وی گفت: دولتی نتوانسته کشورش را تدبیر کند و به دامن جنگ بکشاند، به مردم خیانت کرده و باید مورد بازخواست قرار بگیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس با دعوت دولت روسیه به خویشتن داری، گفت: انتظار می رود که دولت روسیه هم از بی پناه کردن زنان و کودکان اوکراینی پرهیز کند، زیرساختهای خدماتی مردم را مورد حمله قرار ندهد و مراعات کند چرا که مردم اوکراین دخلی در تجاوزگری دولت دست نشانه آمریکا ندارند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146007
  • دیدگاه‌ها برای دولت اوکراین فریب اعتماد به آمریکا را خورد/دولت روسیه از بی پناه کردن مردم اوکراینی پرهیز کند/مردم اوکراینی دخلی در تجاوزگری دولت دست نشانده آمریکا ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.