• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

دهه فجر دهه امید دادن به مردم است

  • کد خبر : 46485
  • 12 بهمن 1398 - 11:52
دهه فجر دهه امید دادن به مردم است

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد دهه فجر را دهه امید دادن مردم دانست و گفت: مردم ۴۱ سال است که زیر سایه ولایت، مسیر پراز فراز و نشیب انقلاب را می گذرانند و آنان ولایتمداری را ثابت کردند. به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات امام ره و رهبر انقلاب، اظهار کرد: […]

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد دهه فجر را دهه امید دادن مردم دانست و گفت: مردم ۴۱ سال است که زیر سایه ولایت، مسیر پراز فراز و نشیب انقلاب را می گذرانند و آنان ولایتمداری را ثابت کردند.

به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات امام ره و رهبر انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین معجزه الهی است و باید قدر آن را دانست.

وی با بیان اینکه ملت ایران در اوج فقر و نداری و با دست خالی و البته با وجود ایمان توانستند مقابل سلطنت شاهنشاهی بایستند،افزود: مردم ۴۱ سال است که زیر سایه ولایت، مسیر پراز فراز و نشیب انقلاب را می گذرانند و آنان ولایتمداری را ثابت کردند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرود ۱۳ موشک بالستیک در ویرانی پایگاه عین الاسد، گفت: قبل از انقلاب هیچ دانشگاه و علوم پزشکی نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب، در عرصه های مختلف موفق بوده‌ایم.

وی با مقایسه انقلاب در قبل و بعداز آن، تصریح کرد: آنکه انصافی در وجودش باشد، می داند که انقلاب چه برکاتی داشت و امروز در مقایسه با قبل از انقلاب، توانستیم به علوم مختلف پزشکی مجهز شویم.

حسینی‌مجد دهه فجر را دهه امید دادن مردم دانست و افزود: باید دهه فجر را همانند مناسبت‌های مختلف پر شور و گسترده بگیرید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46485
  • دیدگاه‌ها برای دهه فجر دهه امید دادن به مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.