• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

دهه فجر امسال پروژه ای برای افتتاح در استان نداریم/ بیشترین مصرف برق در بخش کشاورزی است

  • کد خبر : 46313
  • 10 بهمن 1398 - 16:19
دهه فجر امسال پروژه ای برای افتتاح در استان نداریم/ بیشترین مصرف برق در بخش کشاورزی است

محمد مهدی شهیدی با بیان اینکه در دهه فجر امسال پروژه ای برای افتتاح در بخش توزیع برق نداریم، گفت: بیشترین مصرف برق در بخش کشاورزی اتفاق می افتد.  به گزارش عصر همدان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیزدهمین برنامه پویش الف ب ایران که […]

محمد مهدی شهیدی با بیان اینکه در دهه فجر امسال پروژه ای برای افتتاح در بخش توزیع برق نداریم، گفت: بیشترین مصرف برق در بخش کشاورزی اتفاق می افتد. 

به گزارش عصر همدان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیزدهمین برنامه پویش الف ب ایران که در همدان برگزار شد ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه در بخش برق داشتیم.

وی با بیان اینکه در سفر وزارت نیرو به همدان دو هزار میلیارد تومان پروژه به صورت همزمان افتتاح شد، افزود:  دو پروژه نیروگاه خورشیدی در شهرستان کبودرآهنگ رتبه نخست در کشور را کسب کرد.

شهیدی با اشاره به اینکه در استان همدان دربخش نیروگاه خورشیدی ۳۶ مگابایت قرارداد تضمینی داریم، ادامه داد: ۱۳۰ مگابایت نیز پروانه احداث در این زمینه صادر شده است.

وی در خصوص نیروگاه ۳۰ اچ پی دیگری که در شهرستان کبودرآهنگ به بهره برادری رسیده نیز خاطرنشان کرد: با ایجاد این نیروگاه ظرفیت استان همدان به ۱۷ مگابایت رسیده و خوشبختانه استان همدان با تامین دو برنامه گفته شده پیشرفت و  عملکرد مطلوبی داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان دیگر پروژه های بخش توزیع نیرو را ۴۱ میلیارد تومان با ۱۱۳ پروژه عنوان کرد و گفت: امیدواریم دو پست موقتی در همدان و قهاوند منطقه عبدالرحیم نیز تا پیک سال ۹۸ به بهره برادری کامل برسد.

شهیدی در خصوص اعتبارات برق روستاها نیز بیان کرد: در بخش عوارض تا پایان سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان در بخش روستاها هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ اعتبارات متاسفانه با تاخیر همراه بوده و  همچنین ۳۵ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه روستایی پیش بینی شده است.

وی در مورد پروژه طرح کنتور فهام، اضافه کرد: تا پایان سال گذشته ۹ هزار کنتور نصب شده و در ۱۰ ماهه امسال نیز یک هزار و ۵۰۰ کنتور دیگر اضافه شده است.

شهیدی در زمینه دستاورد سفر وزیر نیرو به استان همدان در هفته گذشته تصریح کرد: در حوزه برق تامین برق شهرک های صنعتی در دستور کار قرار گرفت و در مجموع قرار شد یک هزار میلیارد تومان پروژه برق به انجام برسد.

وی در خصوص افتتاح پروژه های شبکه برق دراستان همدان در دهه فجر نیز اظهار کرد: امسال با سفر وزیر نیرو و افتتاح چندین طرح مختلف پروژه ای برای افتتاح در دهه فجر نداریم.

شهیدی در پاسخ به سوال خبرنگار عصر همدان مبنی بر بیشترین مصرف برق مربوط به چه بخشی است، افزود: بیشترین مصرف برق در بخش کشاورزی استان است در صورتی که بیشترین صرفه جویی نیز در این بخش اتفاق افتاده و در مدیریت پیک ها ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بخشودگی برای کشاورزان اتفاق افتاده است.

وی در خصوص آمار مشترکین شرکت برق استان همدان نیز تصریح کرد: امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ مشترک اضافه کردیم که در مجموع تعداد مشترکین برق به ۷۳۸ هزار مشترک رسیده و پیش بینی کرده ایم تعداد مشترکین شرکت برق به ۱۵ هزار نفر برسد.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46313
  • دیدگاه‌ها برای دهه فجر امسال پروژه ای برای افتتاح در استان نداریم/ بیشترین مصرف برق در بخش کشاورزی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.