• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

دفاع مقدس الگوی واقعی پیروزی در برابر استکبار است/جبهه مقاومت دستاورد دفاع مقدس است

  • کد خبر : 22600
  • 02 مهر 1398 - 12:52
دفاع مقدس الگوی واقعی پیروزی در برابر استکبار است/جبهه مقاومت دستاورد دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه رزن جبهه مقاومت را نمونه ای عملی و دقیق از پیروزی الگوی انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: اگر اسرائیل و تفکر صهیونیسم را به مانند ستون خیمه گاه استکبار جهانی بدانیم امروز انقلاب اسلامی در حال محاصره این غده سرطانی است و این به مدد رشادت‌های بی نظیر دوران دفاع مقدس […]

فرمانده سپاه ناحیه رزن جبهه مقاومت را نمونه ای عملی و دقیق از پیروزی الگوی انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت: اگر اسرائیل و تفکر صهیونیسم را به مانند ستون خیمه گاه استکبار جهانی بدانیم امروز انقلاب اسلامی در حال محاصره این غده سرطانی است و این به مدد رشادت‌های بی نظیر دوران دفاع مقدس به بار آمده است.

سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به رشادت های بی نظیر در دوران دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس موجی از خودباوری و حس توانستن را در بین جوانان این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه در این دوران بود که ما با اتکا به خداوند بر روی توان و داشته های خود تکیه کردیم افزود: در تمام سالهای پس از انقلاب اسلامی کشور و جوانان به سمت ایستادگی بر آرمانها در حرکت بوده اند و این رمز پیروزی در دفاع مقدس نیز بوده است.

مهدوی راه پیروزی بر مشکلات را الگو گیری از جوانان دلیری دانست که با خون و جانفشانی خود در دوران تهاجم صدامیان راه را باز کردند.

وی تصریح نمود: دفاع مقدس آیینه تمام نمایی از گنج های این ملت پرشکوه است که همواره باید به عنوان سرمشق آزادی خواهان جهان معرفی شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه انقلاب اسلامی ستون فقرات دشمنان را شکسته است گفت: اگر اسرائیل و تفکر صهیونیسم را به مانند ستون خیمه گاه استکبار جهانی بدانیم امروز انقلاب اسلامی در حال محاصره این غده سرطانی است و این به مدد رشادت‌های بی نظیر دوران دفاع مقدس به بار آمده است.

مهدوی با تاکید بر ادامه راه مقاومت و ایستادگی بر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی گفت:قطعا راه رفاه و آسایش ملت بزرگ ایران نیز از این مسیر می گذرد.

وی جبهه مقاومت را نمونه ای عملی و دقیق از پیروزی الگوی انقلاب اسلامی بر شمرد و ادامه داد:جنبش های مقاومت در سراسر غرب آسیا و جهان اینک به مدد آرمانهای انقلاب اسلامی و الگوی دفاع مقدس در حال رشد و فراگیری هستند.

انتهای پیام/م

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22600
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس الگوی واقعی پیروزی در برابر استکبار است/جبهه مقاومت دستاورد دفاع مقدس است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.