• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1

دعوت دختر نوجوان نهاوندی به اردوی تیم ملی وزنه برادری

  • کد خبر : 132981
  • 29 مهر 1400 - 9:23
دعوت دختر نوجوان نهاوندی به اردوی تیم ملی وزنه برادری

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: یکی از بانوان با استعداد نهاوند جهت حضور در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی وزنه برادری دعوت شد. به گزارش عصرهمدان؛ سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان نهاوند یکی از قطب های ورزش وزنه برادری در استان همدان است و استعداد های بسیار خوبی در […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: یکی از بانوان با استعداد نهاوند جهت حضور در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی وزنه برادری دعوت شد.

به گزارش عصرهمدان؛ سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان نهاوند یکی از قطب های ورزش وزنه برادری در استان همدان است و استعداد های بسیار خوبی در این شهرستان داریم.

وی از از دعوت بانوی ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: از خانم عسل کدخدایی وزنه‌برادر نوجوان و خوش آتیه نهاوندی جهت شرکت در اردوی تیم ملی وزنه برادری بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمد.

جوانمردی افزود: این اردو آخرین مرحله از اردوی تیم ملی وزنه برادری بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات جهانی ازبکستان می باشد.

وی ادامه داد: اردوی مذکور از یکم تا هجدهم آبان ماه در کمپ تمرین تیم ملی وزنه برادری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: عسل کدخدایی دختر شایسته نهاوندی علی رغم اینکه در رده سنی نوجوانان وزنه می زند به علت شایستگی هایی که از خود نشان داده مورد توجه مربیان تیم ملی قرارگرفته و به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.

وی در پایان بیان داشت: خانم کدخدایی در دره های مختلف سنی در کشور عناوین و مقام های زیادی به دست اورده است و امیدواریم در عرصه های بین المللی نیز برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132981
  • دیدگاه‌ها برای دعوت دختر نوجوان نهاوندی به اردوی تیم ملی وزنه برادری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.