• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

دعوت بانوان فوتبالیست و بسکتبالیست نهاوندی به اردوهای تیم ملی

  • کد خبر : 174394
  • 14 دی 1401 - 9:53
دعوت بانوان فوتبالیست و بسکتبالیست نهاوندی به اردوهای تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران بسکتبالیست و بانوی فوتبالیست این شهرستان به اردوهای استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند. سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان، گفت: شهرستان نهاوند در بخش ورزش بانوان دارای استعدادهای زیادی است و به همین دلیل بانوان بسکتبالیست و دختر فوتبالیست این شهرستان به اردوهای تیم ملی دعوت […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران بسکتبالیست و بانوی فوتبالیست این شهرستان به اردوهای استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند.

سلیمان جوانمردی در گفتگو با عصر همدان، گفت: شهرستان نهاوند در بخش ورزش بانوان دارای استعدادهای زیادی است و به همین دلیل بانوان بسکتبالیست و دختر فوتبالیست این شهرستان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی اظهار داشت: خانم بیتا خزایی فوتبالیست با استعداد و آینده دار نهاوندی به اردوی انتخابی ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دعوت شده است که این اردو در  تهران آغاز و تا  ۱۶ دیماه  ادامه خواهد داشت.

جوانمردی افزود: بیتا خزایی از شاگردان خانم روزبهانی مربی موفق فوتبال بانوان و از آکادمی فوتبال ادیب نهاوند است.

وی همچنین از حضور ۵ بانوی بسکتبالیست نهاوندی در اردوی استعداد یابی زیر سال ۱۶ کشور خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: خانم ها مبینا سلگی، مهرآنا منوری، هستی مظفری، فاطمه سلگی و ستایش امیری در اردوی استعدادیابی زیر ۱۶ سال کشور حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: این اردو در فدراسیون بسکتبال با حضور مربیان و مسئولین استعداد یابی برگزار شد که این دختران نهاوندی از تیم خانه بسکتبال نهاوند در این اردو حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174394
  • دیدگاه‌ها برای دعوت بانوان فوتبالیست و بسکتبالیست نهاوندی به اردوهای تیم ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.