• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

دعوت از دو کبدی کار همدانی به سیزدهمین اردوی تیم ملی کبدی

  • کد خبر : 27566
  • 29 مهر 1398 - 9:23
دعوت از دو کبدی کار همدانی به سیزدهمین اردوی تیم ملی کبدی

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان  گفت: محمدرضا کبودراهنگی و  میلاد جباری دو کبدی کار استان در اردوی تیم ملی کبدی حضور دارند . حمدالله چاروسایی ، سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت : سیزدهمین اردوی تیم ملی کبدی جوانان از ۲۸ مهرماه آغاز شده است و به […]

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان  گفت: محمدرضا کبودراهنگی و  میلاد جباری دو کبدی کار استان در اردوی تیم ملی کبدی حضور دارند .

حمدالله چاروسایی ، سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت : سیزدهمین اردوی تیم ملی کبدی جوانان از ۲۸ مهرماه آغاز شده است و به مدت ۸ روز در شهرستان شاهزند استان مرکزی برگزار می شود .

وی ادامه داد: استان همدان که همیشه در این رشته ورزشی حرفی برای گفتن دارد و تا بحال قهرمانان زیادی را از شهرستان ها به مسابقات ملی و بین المللی اعزام کرده است امسال نیز دو ورزشکار همدانی از شهرستان کبودرآهنگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

چاروسایی عنوان کرد : این اردو با حضور ۱۶ ورزشکار از استان های مختلف در حال برگزاری است و نخستین دوره مسابقات کبدی جهان به میزبانی جزیره کیش از ۱۸ تا ۲۵ آبانماه برگزار می گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27566
  • دیدگاه‌ها برای دعوت از دو کبدی کار همدانی به سیزدهمین اردوی تیم ملی کبدی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.