• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

دشمن در فضای مجازی حقیقت را کتمان می کند/ لزوم شناخت و گام نهادن جامعه در راه حق

  • کد خبر : 173587
  • 06 دی 1401 - 13:49
دشمن در فضای مجازی حقیقت را کتمان می کند/ لزوم شناخت و گام نهادن جامعه در راه حق

آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: امروز دشمن در فضای مجازی سعی دارد حق را کتمان کند، بنابراین باید حق را بشناسیم و در این جهت گام برادریم. آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان صبح امروز در تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه […]

آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: امروز دشمن در فضای مجازی سعی دارد حق را کتمان کند، بنابراین باید حق را بشناسیم و در این جهت گام برادریم.

آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان صبح امروز در تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)را تسلیت عرض میکنم، سکوت تاریخی و قبر نامشخص حضرت فاطمه از هر مسیری روشن تر است.

وی ادامه داد: حرف فاطمه در مسجد آن روز وقتی که در خطبه خواند و حکومت دینی را در حال خطر دید، سه جمله برای امروز استفاده می شود، حق را بشناسیم و باید تلاش کرد تا حق را شناخت چرا که امروز دشمن در فضای مجازی قصد دارد حقیقت کتمان شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: ایا ادامه راه امام حق هست یا نه؟ مردمی که برای عزت خود تلاش می کنند حق می گویند یا نه؟‌بنابراین باید در نقطه اول حق را شناخت، و حرکت دوم انسجام یک ملت است که باید رها نشود.

آیت الله شعبانی اظهار کرد: بعد از شناخت حق باید به آن عمل کرد چرا که تسامح نباید کرد ، در میدان عمل حق گرا باشد و در میدان عمل استقامت داشته باشید، بدانید به صرف ادعا خدا ما را راه نخواهد داد وهر کس دایه حق داشته باشد آزمایش می شود.

آیت الله شعبانی با خوشامد به شهدای گمنام عنوان کرد: مادر سادات هم قبرش مشخص نیست، سلام ما را به حضرت زهرا (س) برسانید.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173587
  • دیدگاه‌ها برای دشمن در فضای مجازی حقیقت را کتمان می کند/ لزوم شناخت و گام نهادن جامعه در راه حق بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.