• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

دشمن برای بی ثبات سازی ایران نسخه پیچیده است/ شکاف بین مردم، مسئولین و نا امیدسازی در دستور کار دشمن

  • کد خبر : 39455
  • 06 دی 1398 - 15:16
دشمن برای بی ثبات سازی ایران نسخه پیچیده است/ شکاف بین مردم، مسئولین و نا امیدسازی در دستور کار دشمن

سردار محمد حسین سپهر با بیان اینکه در دویست سال گذشته  ۷۰  درصد از خاک ما را جدا کردند اما بعد از انقلاب اسلامی اجازه غلبه دشمنان بر ایران را ندادیم، گفت: دشمن برای بی ثبات سازی کشور های اسلامی، عراق، لبنان و ایران نسخه پیچیده است. به گزارش عصر همدان؛ سردارمحمد حسین سپهر، جانشین […]

سردار محمد حسین سپهر با بیان اینکه در دویست سال گذشته  ۷۰  درصد از خاک ما را جدا کردند اما بعد از انقلاب اسلامی اجازه غلبه دشمنان بر ایران را ندادیم، گفت: دشمن برای بی ثبات سازی کشور های اسلامی، عراق، لبنان و ایران نسخه پیچیده است.

به گزارش عصر همدان؛ سردارمحمد حسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این چهل سال، مقاومت، ایستادگی و صبر و پایداری را قدرتمندانه طی کرده است، اظهار داشت: در ۲۰۰ سال گذشته  ۷۰  درصد از خاک ما را جدا کردند اما بعد از انقلاب اجازه غلبه دشمنان بر ایران را ندادیم.

وی افزود: دشمنان سه برنامه را طرح ریزی کردند که گزینه نظامی را برای مقابله با ایران، حمله به افعانستان و عراق به کار بردند اما شکست خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعد از تهدید نظامی، جنگ درون تمدنی علیه ما پیاده کردند، ادامه داد: در کشورهای اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت اسلام  جنگ هایی را راه انداختند که در آن هم شکست خوردند لذا برای نسخه بعدی بی ثبات سازی در عراق، لبنان، ایران و دیگر کشورهای اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار سپهر با بیان اینکه شکاف بین مردم، مسئولین و نا امیدسازی در دستور کار دشمن قرار گرفته است، عنوان کرد: نفوذ در کشورهای عراق، لبنان و افغانستان برای نا امید کردن مردم، از حربه های دشمن است.

وی با اشاره به آشوب های اخیر در کشور گفت: در آشوب اخیر مردم نسبت به یک برنامه حاکمیتی اعتراض کردند اما دشمنان، منافقین، سلطنت طلب ها و اوباش تلاش کردند که کشور ما تسلیم اراده های بی ثبات دشمنان شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: جمهوری اسلامی آنقدر قدرت مدیریتی داشت که تسلیم این آشوب ها نشد و در کمتر از ۷۲  ساعت این اغتشاش ها را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها نگران توسعه اسلام انقلابی در جهان اسلام هستند، تاکید کرد: سردمدار و هدایت کننده ظلم ستیزی، انقلاب اسلامی ایران است و به واسطه صدور انقلاب اسلامی، بسیج مردمی در عراق، لبنان، سوریه و یمن شکل گرفته است.

سردار سپهر با اشاره به اینکه آمریکا ها و صهیونیست ها در حال فروپاشی هستند، گفت: جدال فرهنگی و ایدئولوژیک اسلام، موجب فرسودگی امریکا بعنوان ابرقدرت پیر خواهد شد، ناکارآمدی ارتش آمریکا امروز موجب کاهش تامین نیازهای اولیه و کسری بودجه شده است و دیگر امکانات کشورگشایی ندارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه بسیج و سپاه پاسداران افتخار دارد که برای حل مشکلات مردم به صحنه بیاید عنوان کرد: بسیج و سپاه در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مستضعفین در کل کشور تلاش می کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و گزینش افراد ساده زیست، انقلابی و پاک دست گفت: مردم ما در انتخابات پیش رو با بصیرت، آگاهی و نگاه هوشمندانه با انتخاب افراد طراز انقلاب و پاک دست برای منفعت کشور تلاش نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39455
  • دیدگاه‌ها برای دشمن برای بی ثبات سازی ایران نسخه پیچیده است/ شکاف بین مردم، مسئولین و نا امیدسازی در دستور کار دشمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.