• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
2

دشمنان می خواهند در حالی که گلوی ما را میفشارند, تعهدات جدید را قبول کنیم/ بعد از دیدن مقاومت ملت ایران پرچم گفتگو را دنبال میکنند

  • کد خبر : 13003
  • 11 مرداد 1398 - 14:29
دشمنان می خواهند در حالی که گلوی ما را میفشارند, تعهدات جدید را قبول کنیم/ بعد از دیدن مقاومت ملت ایران پرچم گفتگو را دنبال میکنند

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز دشمنان انقلاب جنگ را به شکل فشار اقتصادی شروع کرده اند و میگویند در حالی که من گلوی تو را میفشارم تو اقدامی نکن و تعهدات جدید را قبول کن. به گزارش عصر همدان, سعید جلیلی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه استان همدان ضمن عرض […]

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز دشمنان انقلاب جنگ را به شکل فشار اقتصادی شروع کرده اند و میگویند در حالی که من گلوی تو را میفشارم تو اقدامی نکن و تعهدات جدید را قبول کن.

به گزارش عصر همدان, سعید جلیلی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه استان همدان ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: شاید یکی از دغدغه های ما این باشد که آیا ما میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که پیرو راستین این امامان عزیز هستیم و اینکه اگر رفتاری انجام میدهیم در زندگی اجتماعی فردی و سیاسی یک رفتار درست است.

وی به بیان حدیثی آموزنده از امام جواد (ع) پرداخت و گفت: امام جواد (ع) فرموده اند که یکی از سوال های خداوند از پیامبرانش این است که ایا تو برای رضای خداوند با دشمنان خدا دشمنی و با دوستان او دوستی کرده ای؟

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: ما در روز شهادت امام جواد (ع) اقامه عزا میکنیم و این اظهار محبت ما به اهل بیت (ع) از شاخص های مدنظر امام جواد (ع) است.

وی اظهار کرد: من شهادت میدهم در پیشگاه خداوند که مردم ایران از مردم صدر اسلام بهتر هستند و مردم نشان دادند در راه خدا در این چهل سال گذشته با دشمنان خدا دشمنی و با دوستان خدا دوستی کرده اند.

ملت ایران دعوت خدا و پیامبر را اجابت کرده اند/دشمن از مقاومت ملت ایران نگران است 
جلیلی تاکید کرد:آن همین چیزی است که به ملت ما عزت داده و این ملت دعوت خدا و پیامبر را اجابت کرده و امروز به این عزت رسیده است.

وی عنوان کرد: مردم ایران مردمی هستند که با انقلاب اسلامی یک دوره پرافتخار جدید را شکل دادند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شروع ایام ذی الحجه به توصیف دعایی که ما بین نماز مغرب و عشا در این ایام خوانده میشود اشاره کرد و گفت: همانطور که میدانید حضرت موسی وقتی میخواهد به سمت خدا برود برای همان مدت چهل روزی که در میان مردمی حضور ندارد جانشینی برای خودش تعیین میکند اما در ان چهل روز آن مردم دست از پیروی اشان از حضرت برمیدارند.

وی با بیان اینکه این ملت ۴۰ سال است که قیام و مقاومت کرده است افزود: به همین علت هست که اما بزرگوار ما میگوید شهادت میدهم ملت ما بهتر از ملت پیامبر است.

جلیلی ادامه داد: دشمن از همین مقاومت ملت ایران نگران است و تمام تلاش خودش را به کار برده است اما میبیند هیچ جوابی نمیگیرد.

دشمنان با فشار حداکثری دنبال گرفتن قدرت ملت ایران بودند

وی با بیان اینکه دشمنان میخواهند با فشار حداکثری نگذارند ملت راه خودش را ادامه دهد افزود: انها قصد داشتند که نگذارند این ملت جشن چهلمین سال را بگیرد ولی این ملت با افتخار در جشن چهل سالگی شرکت کرد.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: این موفقیت ملت ایران به دلیل هوشمندی و پیروی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: در همین نماز جمعه همدان ملتی در اوج جنگ میاید نماز بخواند و دشمن در اوج وقاحت نماز جمعه را بمباران میکند اما همان نماز جمعه را هم نمیتواند تعطیل کند.

جلیلی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران, علت ترس دشمنان است گفت: دشمن میبیند یک الگویی در دنیا دارد رشد میکند که جلوی منافع او را نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا میگیرد.

دشمنان وقتی با زور به چیزی نرسند رو به فریب می آورند
وی تاکید کرد: شما این را بدانید هر گاه دشمنان نمیتوانند از زور استفاده کنند رو به فریب و تزویر می آورند و شما امروز میبینند یک ملتی را که ایستاده است با راهبرد فشار حداکثری تهدید میکند اما جواب نمیگیرد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با انتقاد از افرادی که هنوز امید به گفتگو با غرب دارند گفت: یک عده می گویند که گفتگو چیز بدی نیست و آنها هم دنبال جنگ نیستند که آنان باید از تزویر دشمنان آگاه شوند.

وی ادامه داد: ملت ما تازه انقلاب کرده بود با صدام نبود که جنگید, بلکه از همان اول دشمنان انقلاب تمام تلاششان را برای برزمین زدن انقلاب اسلامی ایران انجام دادند.

جلیلی افزود: امروز این دشمن جنگش را به شکل فشار اقتصادی شروع کرده است و میگوید در حالی که من گلوی تو را میفشارم تو اقدامی نکن و تعهدات جدید را قبول کن.

وی اظهار کرد: در خصوص توافقات هسته ای با وجود اینکه ۱۵ بار گزارش شده که ایران تعهداتش را انجام داده انها منکر اصل توافق میشوند و میگویند بنشینیم گفتگو و تعهدات بیشتر بگیریم.

دشمن پرچم گفتگو را دنبال می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دیپلماسی در برابر دیپلماسی خوب میباشد اما در برابر فشار غیرعقلانی است افزود: این آن مسیری هست که دشمن دنبال میکند و در دو ماه گذشته وقتی دید این ملت میتواند از حق خودش دفاع کند پرچم گفتگو را دنبال میکند و آنجا هست که باید تزویر دشمن را فهمید.

وی با اشاره به صحبت های اخیر مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: رئیس جمهور فرانسه گفته که ما از اینکه تعهدات جدید از ایران بگیریم اختلافی نداریم و حالا باید یک ژست های کوچک هم بگیریم تا ایران را سر گفتگو بگیریم.

جلیلی ادامه داد: ژست کوچک این هست که تو اجازه بده گلوتو بفشاریم برای دو ماه میزاریم نفس بکشی.

وی اظهار کرد: دشمنان میدانند. ملت ایران ملتی است که ایستاده است که نه تنها مقاومت کرده بلکه تهدید را تبدیل به فرصت کرده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: قدرت ملت ایران فقط این نیست که پهپاد اون را سرنگون کنیم او میبیند همین ملت و جولنان ما می آید کاری انجام میدهد که آن نفت را به فراورده های بنزین تبدیل میکند که بتواند بفروشد.

وی اظهار کرد: وقتی ملتی در راه خدا با دشمنان خدا دشمنی و با دوستان خدا دوستی کند چه موفقیت هایی برای او کسب میشود و امروز ملت ما در یک موقعیت بسیار استثتایی و موفق قرار دارد.

جلیلی در پایان گفت: امروز دشمنان ما در برابر این ملت ائتلاف میکنند و نمیتوانند نقشه هایشان را اجرا کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13003
  • دیدگاه‌ها برای دشمنان می خواهند در حالی که گلوی ما را میفشارند, تعهدات جدید را قبول کنیم/ بعد از دیدن مقاومت ملت ایران پرچم گفتگو را دنبال میکنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.