• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

دستگیری قاتل طلا فروش همدانی در بندر عباس

  • کد خبر : 171758
  • 07 آذر 1401 - 9:21
دستگیری قاتل طلا فروش همدانی در بندر عباس

سردار سلمان امیری از دستگیری قاتل طلا فروش همدانی در بندر عباس خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در بازار زرگرهای شهر همدان که منجر به قتل صاحب طلافروشی شد بررسی موضوع ودستگیری قاتل به صورت ویژه […]

سردار سلمان امیری از دستگیری قاتل طلا فروش همدانی در بندر عباس خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در بازار زرگرهای شهر همدان که منجر به قتل صاحب طلافروشی شد بررسی موضوع ودستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

در پی تلاش های شبانه روزی ، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی استان ،سرانجام قاتل در استان هرمزگان شناسایی و روز گذشته در طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با قدردانی از تعامل و همکاری  موثر دستگاه قضایی در استان  بیان داشت:ماموران در حال انجام مقدمات انتقال قاتل به استان می باشند که پس از تکمیل تحقیقات درباره علت وانگیزه قتل و چگونگی ماجرا ،جزییات پرونده در اسرع وقت به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171758
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری قاتل طلا فروش همدانی در بندر عباس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.