• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4

دستگیری قاتل اسدآبادی در پاکدشت

  • کد خبر : 185439
  • 10 خرداد 1402 - 9:37
دستگیری قاتل اسدآبادی در پاکدشت

سرهنگ افشین یاری با اشاره به اینکه وقوع قتلی در اواخر ماه گذشته بر اثر اختلافات ملکی و فراری شدن قاتل از صحنه قتل، گفت: قاتل این حادثه قتل دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد. سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره […]

سرهنگ افشین یاری با اشاره به اینکه وقوع قتلی در اواخر ماه گذشته بر اثر اختلافات ملکی و فراری شدن قاتل از صحنه قتل، گفت: قاتل این حادثه قتل دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به وقوع یک فقره اختلاف ملکی منجر به نزاع و قتل در یکی از روستاهای اسدآباد در ماه گذشته و اعلام آن به مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به اینکه نزاع در محل اراضی مورد منازعه رخ داده بود و طرفین نیز دارای نسبت خویشاوندی بودند، احدی از آنان دیگری را که پیرمردی ۶۳ساله بود با سلاح گرم مجروح و قبل از رسیدن ماموران از محل فرار کرده بود.

وی با حضور مأموران و عوامل امدادی در محل مشاهده شد متاسفانه نامبرده فوت و پسرش نیز مجروح شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به حفظ صحنه قتل و انتقال مجروح به بیمارستان، گفت: با حضور بازپرسی اقدامات قانونی و قضایی لازم انجام جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم که شهرستان پاکدشت بود شناسایی و پس از اخذنیابت قضایی توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به اسدآباد منتقل شد. یاری افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی همدان شد.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185439
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری قاتل اسدآبادی در پاکدشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.