• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

دستور فرماندار فامنین به ادارات برای عدم مصرف ظروف پلاستیکی

  • کد خبر : 17553
  • 09 شهریور 1398 - 10:13
دستور فرماندار فامنین به ادارات برای عدم مصرف ظروف پلاستیکی

فرماندار فامنین با ارسال نامه ای به دستگاه های اجرایی شهرستان فامنین، خواستار حذف استفاده از ظروف یکبار مصرف در جلسات اداری شد.   به گزارش عصر همدان؛ فرماندار فامنین در نامه ای به ادارات این استان خواستار حذف استفاده از ظروف یکبار مصرف در جلسات اداری شد. در این نامه آورده شده است: انباشته شدن […]

فرماندار فامنین با ارسال نامه ای به دستگاه های اجرایی شهرستان فامنین، خواستار حذف استفاده از ظروف یکبار مصرف در جلسات اداری شد.

 

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار فامنین در نامه ای به ادارات این استان خواستار حذف استفاده از ظروف یکبار مصرف در جلسات اداری شد.

در این نامه آورده شده است: انباشته شدن ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در طبیعت، خیابانها ،پارکهای جنگلی و سواحل چهره نامناسبی در محیط زندگی بشر ایجاد نموده و لازم است به منظور اهمیت حفظ منابع آب، خاک، هوا و مواد اولیه و نقش کاهش تولید در مدیریت پسماند از مصرف ظروف یکبار مصرف در جلسات و همایش های اداری اجتناب شود.

وی با توجه به مصرف ظروف یک‌بارمصرف پلاستیکی وکاغذی در بسیاری از جلسات اظهار کرد: استفاده از این ظروف علاوه بر آسیب جدی و مستقیم بر بدن انسان بر محیط زیست نیز تاثیر می گذارد.

وی از تمام مسئولین و ادارات دولتی و خصوصی این شهرستان درخواست کرد: تا حد امکان ضمن استفاده نکردن از این ظروف در حفظ و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست کوشا بوده وبرای حفظ طبیعت لیوان های شیشه ای برای صرف چای و سایر نوشیدنی ها در مراسمات استفاده کنند و استفاده حداکثری از بشقاب و ظروف چندبار مصرف در صورت ضرورت و استفاده از ظروف پایه گیاهی نسبت به ظروف پلیمری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17553
  • دیدگاه‌ها برای دستور فرماندار فامنین به ادارات برای عدم مصرف ظروف پلاستیکی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.