• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

در مقابله با ایجاد التهاب در بازار، با کسی تعارف نمی‌کنیم

  • کد خبر : 178546
  • 02 اسفند 1401 - 10:46
در مقابله با ایجاد التهاب در بازار، با کسی تعارف نمی‌کنیم

سرپرست فرمانداری همدان اظهار کرد: اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف اجازه ندهند برخی افراد به نام نیک کسبه و بازاریان آسیب وارد کنند. به گزارش عصرهمدان؛ مسلم مخفی، سرپرست فرمانداری همدان صبح امروز در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان گفت: از تمام ظرفیت های قانونی برای برخورد با متخلفین در بازار استفاده می […]

سرپرست فرمانداری همدان اظهار کرد: اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف اجازه ندهند برخی افراد به نام نیک کسبه و بازاریان آسیب وارد کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ مسلم مخفی، سرپرست فرمانداری همدان صبح امروز در کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان گفت: از تمام ظرفیت های قانونی برای برخورد با متخلفین در بازار استفاده می شود.

وی افزود: اغلب کسبه و اصناف افراد دلسوز و معتمد هستند اما اگر عده ای بخواهند بازار را دچار التهاب کنند با کسی تعارف نداریم.

مخفی با بیان اینکه رعایت قانون و انصاف ملاک ارزیابی ماست، تاکید کرد: اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف اجازه ندهند برخی افراد به نام نیک کسبه و بازاریان آسیب وارد کنند.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به این نکته که ارزیابی و رصد بازار در اولویت برنامه های اسفند‌ماه است، گفت: همه دستگاه‌های مسئول شهرستان باید وظایف خود را در قبال کنترل و نظارت بازار بکارگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: مشکلی در تامین اقلام اساسی مورد نیاز شهرستان همدان وجود ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178546
  • دیدگاه‌ها برای در مقابله با ایجاد التهاب در بازار، با کسی تعارف نمی‌کنیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.