• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
2
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

در فضای مجازی هوشیارتر باشید

  • کد خبر : 219376
  • 11 تیر 1403 - 9:45
در فضای مجازی هوشیارتر باشید
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه در هر حال در زمان جنگ با وجود عدم توازن در ادوات جنگی ما پیروز بودیم، گفت: ولی امروز در فضای مجازی که شما صحنه‌گردان‌های این عرصه عجیب شده‌اید باید هوشیارتر از هر زمانی عمل کنید.

سردار مهدی ظفری در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص اهمیت پرداختن به فضای مجازی و دریافت درک درستی از آن، اظهار کرد: امروز در فضای مجازی، شما هستید که صحنه گردان‌، این عرصه عجیب شده‌اید و باید از اهمیت بالای این فضا اطلاع داشته باشید.

وی افزود: در زمان جنگ جهانی اول و جنگ‌های قبل جنگ جهانی اول و دوم، ابزارها معمولاً عامل موفقیت یک جبهه‌ای از جنگ بود. هر کسی ابزار بیشتری داشت، موفقیت بالاتری را کسب می‌کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به کمبود ابزارهای جنگی کشور در دوران دفاع مقدس ابراز کرد: آن زمان ابزار ادوات جنگی ما با ابزار جنگی دشمن قابل مقایسه نبود، اما یکی از رازهای موفقیت کشور، ویژگی‌های جنگجویان ایرانی بود.

سردار ظفری در ادامه تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این جنگجویان، عشق بود که باعث می‌شد به هیچ‌وجه، از تجهیزات ساده‌ای که در مقابله با دشمنان دارند، نترسند.

وی با بیان دیگر ویژگی‌های این دلیرمردان تصریح کرد: رزمندگان ما در حین جنگ وقتی می‌خواستند کاری را انجام دهند برای فرمانده یا رهبر خود شرط نمی‌گذاشتند و بدون هیچ ادعایی حرف ولی‌فقیه را زمین نمی‌گذاشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه در هر حال در زمان جنگ با وجود عدم توازن در ادوات جنگی ما پیروز بودیم، خاطرنشان کرد: ولی امروز در فضای مجازی که شما صحنه‌گردان‌های این عرصه عجیب شده‌اید باید هوشیارتر از هر زمانی عمل کنید.

سردار ظفری در پایان یادآور شد: در دنیای امروزی، فضای مجازی به امری بسیط و واقعی تبدیل شده است، پس لازم است در این زمینه با علم و آگاهی در جهت جبهه انقلاب حرکت کرد تا نظام اسلامی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219376
  • دیدگاه‌ها برای در فضای مجازی هوشیارتر باشید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.