• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

دریافت هزینه برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی غیر قانونی است

  • کد خبر : 71638
  • 30 خرداد 1399 - 8:25
دریافت هزینه برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی غیر قانونی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت:هرگونه دریافت  هزینه از والدین دانش آموزان برای ثبت نام  در مدارس دولتی غیر قانونی است. عباسی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد:در مدارس دولتی بحثی به عنوان الزام یا اجبار برای پرداخت هزینه از سوی مدارس نداریم و این اقدام […]

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت:هرگونه دریافت  هزینه از والدین دانش آموزان برای ثبت نام  در مدارس دولتی غیر قانونی است.

عباسی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد:در مدارس دولتی بحثی به عنوان الزام یا اجبار برای پرداخت هزینه از سوی مدارس نداریم و این اقدام ممنوع است .

وی با اشاره به اینکه برخی والدین از دریافت هزینه برای ثبت نام در مدارس دولتی گلایه دارند ،ادامه داد:ما چنین مسئله ای در شهرستان رزن نداشته ایم و اگر موردی گزارش شود قطعا به تخلفات رسیدگی خواهد شد.

عباسی ثبت نام  مدارس دولتی را بصورت قطعی  رایگان عنوان کرد و افزود:قطعا اگر مدرسه ای در ثبت نام غیر از هزینه کتاب‌ها و بیمه هزینه دیگری را دریافت کند تخلف کرده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن با اشاره به رسیدگی به چنین مواردی خاطرنشان کرد:والدین اگر گزارشی از تخلفات به اداره منعکس کنند به این تخلفات رسیدگی با جدیت بررسی  خواهد  شد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71638
  • دیدگاه‌ها برای دریافت هزینه برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی غیر قانونی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.