• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
9
مدیر آموزش وپرورش نهاوند خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان نهاوندی در مرحله‌ی استانی جشنواره خوارزمی

  • کد خبر : 190321
  • 25 تیر 1402 - 12:57
درخشش دانش‌آموزان نهاوندی در مرحله‌ی استانی جشنواره خوارزمی
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از درخشش دانش آموزان این شهرستان با کسب ۸ رتبه برتر استانی در جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌مند، راهنمایی عالمانه و حرفه‌ای دبیران توانمند و حمایت مدیران مدارس، دانش‌آموزان مستعد و خوش‌آتیه‌ی نهاوندی امسال در مرحله‌ی استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خوش درخشیدند.

وی اظهار داشت: این دانش آموزان در محورهای مختلف این جشنواره خوش درخشیده و حائز رتبه‌هایی ارزشمند شدند. دارایی افزود: در محور فرهنگ و هنر بخش هنرهای نمایشی گروه نمایش آیینه از آموزشگاه معصومه یعقوبی شامل دانش آموزان؛ زهرا مرادبیگی، سامیه ترکاشوند، فاطیما صفری، یکتا میرزایی و فاطمه کاظمی با راهنمایی خانم اعظم عباسی موفق به کسب رتبه اول استان شدند.

وی ادامه داد: در بخش عکاسی روایی دانش‌آموز فاطیما دیناروند از آموزشگاه آسیه روستای گنبدکبود با راهنمایی خانم شیرین زندی، موفق به کسب رتبه اول استان و دانش‌آموز محمد پارسا خسروی از آموزشگاه شهید محمدجعفر حمیدی با راهنمایی آقای علیرضا سیف موفق به کسب رتبه‌ی سوم استان شدند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در محور زبان انگلیسی برای نخستین بار دانش‌آموزان آوا بابایی و تانیا چگینی از دبیرستان فرزانگان با راهنمایی خانم آزاده‌ سادات عطاری و آقای محمدامین فلکی موفق به کسب رتبه‌ی اول استان شدند.

وی افزود: در محور قرآن و معارف دانش‌آموزان هانیه سهرابی‌فر و یاسمین سهرابی از آموزشگاه راه زهرا(س) با راهنمایی خانم مریم عمرانی، موفق به کسب رتبه اول استان شدند و به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کردند.

دارایی اظهار داشت: در محور کار و فناوری با راهنمایی خانم‌ها لیلا مرادیان و شهره زابلی در بخش اینترنت اشیا دانش‌آموز نیما حاج باباعلی از آموزشگاه علامه حلی موفق به کسب رتبه اول استان و در بخش دست‌سازه دانش‌آموزان کمیل میربگ و محمدامین بیات از آموزشگاه علامه حلی موفق به کسب رتبه‌ی دوم استان شدند.

وی بیان داشت: همچنین در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی دانش‌ آموزان آوا بابایی و زهرا یدالهی از آموزشگاه فرزانگان با راهنمایی خانم مژگان همتی موفق به کسب رتبه سوم استان شدند.

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190321
  • دیدگاه‌ها برای درخشش دانش‌آموزان نهاوندی در مرحله‌ی استانی جشنواره خوارزمی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.