• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

دانشجوی انقلابی مسائل را نیاز سنجی و برای حل آن تلاش می‌کند

  • کد خبر : 38957
  • 03 دی 1398 - 17:46
دانشجوی انقلابی مسائل را نیاز سنجی و برای حل آن تلاش می‌کند

مرتضی قائمی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی در سطح کشور مسائل را  نیاز سنجی و برای حل آن تلاش می‌کند گفت: در صحنه علمی و پژوهشی مهمترین افراد بسیجی هستند و آثار به اساتید بسیجی تعلق دارد. به گزارش عصر همدان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز همدان ظهر امروز در اجتماع بزرگ انقلابی های استان […]

مرتضی قائمی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی در سطح کشور مسائل را  نیاز سنجی و برای حل آن تلاش می‌کند گفت: در صحنه علمی و پژوهشی مهمترین افراد بسیجی هستند و آثار به اساتید بسیجی تعلق دارد.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز همدان ظهر امروز در اجتماع بزرگ انقلابی های استان همدان تحت عنوان خیزش هسته های مسئله محور با بیان اینکه گفتمان ها در تقابل باهم شکل می گیرند اظهار کرد: در قرن ۱۹ و ۲۰ رکورد جرم، جنایت، استعمار و استکبار در دنیا شکسته شد و گفتمان های لیبرالیسم، کمونیسم و فاشیسم در این دوران حضور داشتند.

وی افزود: در دورانی که جنبش های دینی رو به ضعف می گذارند گفتمان انقلاب اسلامی ظهور می‌کند و برخلاف گفتمان های دیگر مادی نیست و در تقابل با معاد و توحید شکل نگرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه تنها گفتمان دینی که حاکمیت یافته و به ظهور رسیده گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: گفتمان های دیگر می‌خواهند این گفتمان را متوقف کنند اما با وجود جوانان انقلابی نمی توانند.

قائمی خاطر نشان کرد: ما در داخل و خارج باید از گفتمان اسلامی، ولایی و ولایت فقیه حفاظت کنیم. حفاظت نظامی لازم اما کافی نیست و حضور جوان انقلابی درصحنه را می طلبد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی گفتمان انقلاب به حضور همه جانبه علمی و پژوهشی مسئله محور در جامعه نیاز دارد عنوان کرد: جوان انقلابی باید بهترین آموزش دهنده، پژوهشگر، یادگیرنده و فن آور باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشجوی انقلابی در سطح کشو مسائل را  نیاز سنجی و مسئله سنجی و برای حل آن تلاش می‌کند. در صحنه علمی و پژوهشی مهمترین افراد بسیجی هستند و آثار به اساتید بسیجی تعلق دارد.

در این همایش چند نفر از دانشجویان بسیجی درباره مسائل و مشکلات کشور و استان همدان از جمله ناکارآمدی مجلس و دولت، انتقاد از بودجه سال ۹۹، بی مسئولیتی مدیران و مسئولان و خصوصی سازی های بی ضابطه در استان همدان، صحبت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38957
  • دیدگاه‌ها برای دانشجوی انقلابی مسائل را نیاز سنجی و برای حل آن تلاش می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.