• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان همدان:

دانشجویان در انتخابات پیشران باشند

  • کد خبر : 207553
  • 27 آذر 1402 - 11:58
دانشجویان در انتخابات پیشران باشند
مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان همدان گفت: در بحث انتخابات که در اسفند ماه پیش رو داریم دانشجویان باید پیشران باشند.

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با بیان ضرورت توجه به بیانیه گام دوم و ستون‌های مختلفی که دارد، گفت: دانشجویان در زمینه علم و پیشرفت با دولت و دانشگاه‌ها به عنوان یک قشر فرهیخته باید حرکت و توجه داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه قسمت‌هایی از بیانیه گام دوم باید توسط دانشجویان صیانت شود، اظهار کرد: بخش اعظمی از تحقق جهاد تبیین یا همان جنگ نرم بر دوش دانشجویان است.

نجفی گفت: دانشجوی پیشران، دانشجوی متمدن ،برای تمدن‌سازی باید حساسیت نشان دهد .

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه شان و جایگاه دانشجوها بسیار رفیع است و مسئولین هم باید قدر این شان و جایگاه را بدانند،اذعان داشت: دیده شدن دانشگاه به جهت این که دانشجویان را پرورش می‌دهد بسیار با اهمیت و تاثیر گذار در امور است که توجه مسئولین را می‌طلبد.

نجفی افزود: هویت بخشی به دانشجو از وظایف همه ما است، چون دانشجویان با شهدای شاخصی که تقدیم انقلاب و اسلام و دفاع مقدس داشتند اهداف بزرگی را رقم زدند که قابل بازخوانی است.

وی با اشاره به گفته شهید بهشتی که دانشجو موذن جامعه است و موذن بایدبیدارگر باشد، گفت: دانشجو باید بیدار و آماده برای حرکت‌هایی که در مورد حمایت از اسلام و دستاوردهای انقلاب و مباحث مربوط به جهان اسلام است حساسیت داشته باشد.

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان همدان افزود: موضع و مواضع درست یک دانشجو پیشران در عرصه‌های مختلف جامعه تاثیر گذار است.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207553
  • دیدگاه‌ها برای دانشجویان در انتخابات پیشران باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.