• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5

خودباوری و تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری؛ گره‌گشای بخش تولید/رویکرد صنعتی دولت در استان بر مبنای دانش‌بنیان است

  • کد خبر : 162239
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
خودباوری و تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری؛ گره‌گشای بخش تولید/رویکرد صنعتی دولت در استان بر مبنای دانش‌بنیان است

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در قالب ۱۳۰ غرفه برگزار شده که توان‌مندی‌های استان در بخش صنایع کوچک و متوسط را به نمایش خواهد گذاشت. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در آیین افتتاح و بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط، گفت: بخش عمده‌ای از توانمندی این […]

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در قالب ۱۳۰ غرفه برگزار شده که توان‌مندی‌های استان در بخش صنایع کوچک و متوسط را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در آیین افتتاح و بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط، گفت: بخش عمده‌ای از توانمندی این نمایشگاه، نشات گرفته از فشارهای تحریم‌ها است که به خاطر آن برای ورود مواد اولیه دچار مشکل شدند، و باعث شد تا عزم‌ و اراده‌ تولیدکنندگان دوچندان شود و نیازمندی‌های داخلی را تولید کنند.

وی افزود: این نمایشگاه در قالب ۱۳۰ غرفه برگزار شده که توان‌مندی‌های استان در بخش صنایع کوچک و متوسط را به نمایش خواهند گذاشت.

قاسمی فرزاد ادامه داد: هرکدام از این غرفه ها نشان از بالندگی و توانمندی و پویایی است که بخش صنعت استان توانسته به خود بگیرد و یک‌افق و چشم‌انداز بسیار روشن را برای ما ترسیم‌ کند.

استاندارد همدان تاکید کرد: گرچه تحریم‌ها، فشارهای زیادی برای ما ایجاد کرد اما توانستیم در بخش‌های مختلف به ویژه در صنایع پیشرفته و تکنولوژیک، دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تا سال‌ها بسیاری از این محصولات صنعتی کشور، وارداتی بوده و سپس در ایران مونتاژ می‌شد، اما با دانش فنی و توان‌مندی داخلی، مواد اولیه از داخل ساخته شد و محصولات خود را با همان کیفیت خارجی نیز تولید کردیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: این توان‌مندی‌ها به واسطه اتکا به خودباوری و آنچه مقام معظم رهبری هرسال در بخش تولید مورد تاکید قرار دادند، شکل گرفته است.

وی گفت: دولت سیزدهم نیز به تاسی از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در راستای حمایت از تولید، دانش‌بنبان‌کردن آن و ایجاد اشتغال گام بر می‌دارد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: رویکرد ما در استان، در بخش‌های مختلف تولید به ویژه صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری، بر مبنای دانش‌بنیان است.

استاندارد همدان تصریح کرد: به پارک علم و فناوری ماموریت داده شد که حتما در عرصه‌های مختلف تولید و محصولات صنعتی ورود جدی داشته باشد و دو مولفه یعنی ارتقای سطح کیفی و بهره‌‌وری و کاهش قیمت را مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162239
  • دیدگاه‌ها برای خودباوری و تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری؛ گره‌گشای بخش تولید/رویکرد صنعتی دولت در استان بر مبنای دانش‌بنیان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.