• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
دبیر شورای ائتلاف کشور:

پرچمدار مبارزه در فلسطین جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 203963
  • 21 آبان 1402 - 19:50
پرچمدار مبارزه در فلسطین جمهوری اسلامی ایران است
دبیر شورای ائتلاف کشور گفت: آرمان فلسطین را خودشان شروع کرده اما خط مقدم نبرد با انقلاب اسلامی و جریان‌های شیعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان»رضا داوری امروز عصر در همایش تحلیلی،تبیینی وبصیرتی غزه؛ مظلومِ مقتدر با رویکرد بررسی تحولات جبهه مقاومت که در سازمان دانش‌آموزی همدان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه مظلومیت غزه در قاب تصویر تلویزیون بیشتر مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه در تحلیل جنگ غزه به دوجنبه باید نگریسته شود، عنوان کرد: یکی از جنبه‌ها، مظلومیت مردم غزه است که دل همه را داغدار کرده و دیگری منظر اقتدار جبهه مقاومت است که کمتر به آن پرداخته می‌شود.

مدیرمسئول خبرگزاری مشرق نیوز در ادامه با اشاره به دغدغه‌های شهید پر افتخار کشور، سپهبد شهید سلیمانی پرداخت و افزود: آرزوی این شهید بزرگوار، حضور سران مقاومت در تهران در محضر مقام معظم رهبری بود که امسال این اتفاق بزرگ رخ داد.

داوری به چارچوب این جلسات پرداخت و ادامه داد: روح حاکم بر جلسات جبهه مقاومت بکار بردن راهبرد وحدت و یکپارچکی در نبرد با دشمنان بود.

دبیر شورای ائتلاف با اشاره به مباحث دیگر این جبهه در محضر مقام معظم رهبری، عنوان کرد: در این جلسه پربار چشم‌انداز آینده جریان مقاومت ترسیم شده و این جریان روز به روز در حال گسترش است.

وی به نامه یکی از فرماندهان بلند پایه حماس بنام محمد ضیف اشاره کرده و گفت: حاج قاسم از این فرمانده به مجاهد مظلوم گمنام و شهید زنده یاد می‌کند.

داوری افزود: محمد ضیف در این نامه به فلسفه چرایی راه‌اندازی جریان مقاومت پرداخته و در آن از جنایات فجیح و غیرقابل تحمل این رژیم پرده‌برداری کرده و در آخر هم تاکید دارد که حرف همه فلسطینی‌ها این است که یکبار بمیرند بهتر از این است که هر روز بمیرند.

دبیر شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه ظهور نمادهایی مانند محمد ضیف‌ها حاکی از وجود انقلاب اسلامی ایران است، عنوان کرد: دلیل اینکه تمام مبارزات فلسطینی‌ها قبل از این با شکست مواجه شد این بود که غیر دینی بوده اما الان چون مبارزه خود را مبتنی بر انقلاب اسلامی کرده‌اند شاهد پیروزی‌های پی‌در پی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بزرگترین هراس آمریکا، دول غربی و رژیم صهیونیستی فراگیری الگوی مقاومت است، اذعان داشت: نگاه دینی و انقلابی در جریان مقاومت است که آن را تبدیل به الگو کرده است.

دبیر شورای ائتلاف تاکید کرد: پرچمدار مبارزه و کارگردان اصلی در فلسطین جمهوری اسلامی ایران است که یک ضلع این جبهه را در بر دارد.

وی به ضلع‌های دیگر این جریان که بخشی از آنِ کشور عراق، بخش دیگرش یمن و دیگری حزب‌الله لبنان است که تماماً جریان‌های شیعی هستند، اشاره کرد و گفت: آرمان فلسطین را خودشان شروع کرده اما خط مقدم نبرد با انقلاب اسلامی و جریان‌های شیعی است.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203963
  • دیدگاه‌ها برای پرچمدار مبارزه در فلسطین جمهوری اسلامی ایران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.