• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1
رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد:

خرید ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی

  • کد خبر : 208875
  • 19 دی 1402 - 8:55
خرید ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر از محل موقوفات مرحوم سیف‌الدوله تخصیص داده شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوذر عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای نیات واقفین ملایر اظهار کرد: ملایر دیار واقفین خیراندیش است و خیرین بزرگی در ملایر در راستای توجه به فقرا و محرومین موقوفاتی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ملایر از شهرهای بزرگ وقفی در کشور است، عنوان کرد: سیف‌الدوله یکی از بزرگ‌ترین واقفان شهر ملایر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه اجرای نیات واقفین از مهم‌ترین وظایف این اداره است، تصریح کرد: بهداشت و درمان، تعلیم‌وتعلم و کمک به فقرا نیات اصلی واقف خیراندیش سیف‌الدوله در ملایر است.

وی با بیان اینکه اقدامات فراوانی در راستای این نیت سیف‌الدوله در ملایر اجرا شده است، تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر از محل موقوفات مرحوم سیف‌الدوله تخصیص داده شد.

عباسی با اشاره به همکاری با شبکه بهداشت و درمان در راستای تجهیز بیمارستان عنوان کرد: تجهیز بیمارستان‌های ملایر باتوجه‌به نیازهای اعلام شده توسط مسئولان بهداشت درمان ملایر انجام می‌شود.

وی با اشاره به خرید تجهیزات اتاق عمل گفت: بر اساس اعلام مسئولان درمان ملایر با خرسید این وسائل، تجهیزات اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب ما کامل شده و تمامی اعمال جراحی مغز در ملایر انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208875
  • دیدگاه‌ها برای خرید ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.