• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
3

خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز تا قبل از ۲۰ شهریور ممنوع شد

  • کد خبر : 78849
  • 19 مرداد 1399 - 8:59
خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز تا قبل از ۲۰ شهریور ممنوع شد

علی بهادری با بیان اینکه به گفته باغداران و کشاورزان در حال حاضر هیچ گونه گردو و بادام به دلیل نارس بودن از سوی آنان خرید و فروش نمی شود، گفت: تا قبل از ۲۰ شهریور هر گونه خرید و فروش این محصولات ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود. علی بهادری، دادستان […]

علی بهادری با بیان اینکه به گفته باغداران و کشاورزان در حال حاضر هیچ گونه گردو و بادام به دلیل نارس بودن از سوی آنان خرید و فروش نمی شود، گفت: تا قبل از ۲۰ شهریور هر گونه خرید و فروش این محصولات ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

علی بهادری، دادستان تویسرکان در گفتگو با خبرگار عصر همدان؛ درخصوص آخرین وضعیت خرید و فروش گردوی نارس از سوی برخی سارقان در شهرستان تویسرکان گفت: به دنبال درخواست کشاورزان و باغداران شهرستان مبنی بر اینکه در حال حاضر محصول گردو و بادام نارس است و در این شرایط خرید و فروش گردو به طور معمول از سوی سارقان و افراد سودجو انجام می شود، تصمیماتی اتخاذ شده تا از سرقت گردو جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب از آنجا که به گفته کشاورزان و باغداران به دلیل نارس بودن محصولاتشان هیج گونه خرید و فروشی از جانب آنان نیست، به تمامی مسئولان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی دستور داده شده که تا قبل از ۲۰ شهریور ماه هر گونه خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز ممنوع است.

دادستان تویسرکان افزود: در این شرایط با توجه به ممنوعیت اعلام شده با متخلفان یعنی خریداران و فروشندگان مال مسروقه مطابق با قانون برخورد می شود.

بهادری همچنین عنوان کرد: در صورتی که این گونه خرید و فروش ها در محل مشخص شود، وفق جرم مشهود با متخلفان برخورد و اقدام می شود به طوری که در راستای جلوگیری از امحاء ادله، پلمب مکان مذکور در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78849
  • دیدگاه‌ها برای خرید و فروش گردو و بادام با پوست سبز تا قبل از ۲۰ شهریور ممنوع شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.