• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

خروس ها در مقابل مغربی ها

  • کد خبر : 172746
  • 23 آذر 1401 - 7:47
خروس ها در مقابل مغربی ها

دیگر فینالیست جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر امشب مشخص می شود. به گزارش عصرهمدان، در ادامه بازی های جام ۲۰۲۲ قطر و در مرحله نیمه نهایی دیشب دو تیم آرژانتین و کرواسی به مصاف هم رفتند که علی رغم بازی خوب تیم کرواسی، آرژانتین سرزمین آفتاب بود که توانست پیروز میدان شود. آرژانتین با برتری […]

دیگر فینالیست جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر امشب مشخص می شود.

به گزارش عصرهمدان، در ادامه بازی های جام ۲۰۲۲ قطر و در مرحله نیمه نهایی دیشب دو تیم آرژانتین و کرواسی به مصاف هم رفتند که علی رغم بازی خوب تیم کرواسی، آرژانتین سرزمین آفتاب بود که توانست پیروز میدان شود.

آرژانتین با برتری نسبی به کرواسی و البته با حضور بهترین فوتبالیست جهان در تیمش توانست بازی را در دست بگیرید و زدن سه گل فینالست جام ۲۰۲۲ قطر شود.

در جریان بازی دیشب در دقیقه ۳۴، لیونل مسی اسطوره آرژانتینی ها توانست از روی نقطه پنالتی دروازه کرواسی را باز کند و یک قدم به فینال بورد.

در دقیقه ۳۹ و ۷۰ بازی، خولیان آلوارز بازیکن ۲۴ ساله آرژانتین گل دوم و سوم بازی را زد و امید کرواسی برای صعود به فینال را نا امید کرد.

اما در دومین بازی مرحله نیمه نهایی، امشب فرانسه در مقابل مراکش صف آرایی و حریف بازی فینال را در مقابل آرژانتین مشخص می کند.

تیم ملی فرانسه با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه مثل هوگو لوریس و بازیکنان جوان و مطرحی چون کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان در مقابل تیم جوان و شگفتی ساز مراکش با سنگربانی یاسین بونو می رود.

تیم ملی مراکش با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و دونده توانستند تیم های اسپانیا و پرتغال را شکست دهند و به این مرحله برسند.

مغربی ها امشب ساعت ۲۲:۳۰ طی یک بازی سخت و نفس گیر در مقابل خروس ها، برای شگفتی سازی در تاریخ فوتبال صف آرایی میکنند تا نام آنها به عنوان اولین کشور آفریقایی راه یافته به فینال جام جهانی فوتبال ثبت شود.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172746
  • دیدگاه‌ها برای خروس ها در مقابل مغربی ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.