• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

خدمت‌رسانی یک‌سوم ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به کارمندان از ساعات ابتدایی صبح

  • کد خبر : 186127
  • 17 خرداد 1402 - 13:41
خدمت‌رسانی یک‌سوم ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به کارمندان از ساعات ابتدایی صبح

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری همدان با بیان اینکه یک سوم ناوگان به صورت شیفتی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح در سطح شهر حاضر هستند تا به کارمندان خدمت‌رسانی کنند گفت: حتی اگر یک مسافر هم برای رفتن به محل کار در خیابان باشد اتوبوسرانی و تاکسیرانی موظف است به همان یک نفر ارائه […]

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری همدان با بیان اینکه یک سوم ناوگان به صورت شیفتی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح در سطح شهر حاضر هستند تا به کارمندان خدمت‌رسانی کنند گفت: حتی اگر یک مسافر هم برای رفتن به محل کار در خیابان باشد اتوبوسرانی و تاکسیرانی موظف است به همان یک نفر ارائه خدمت دهد.

محمود حضرتی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان با بیان اینکه با تغییر ساعات کار کارمندان به ساعت ۶ صبح فعالیت ناوگان حمل‌و‌نقل در شهر نیز تغییر کرده است گفت: یک سوم ناوگان به صورت شیفتی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح در سطح شهر حاضر هستند تا به کارمندان خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل به طور مستمر انجام می‌شود تصریح کرد: حتی اگر یک مسافر هم برای رفتن به محل کار در خیابان باشد اتوبوسرانی و تاکسیرانی موظف است به همان یک نفر خدمت رسانی کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری همدان در پاسخ به این که آیا حضوریک سوم ناوگان حمل و نقل در ساعات ابتدایی صبح کافی است اظهار کرد: ما طبق دستورالعمل اقدام به شیفت بندی نیروها کردیم و همین تعداد نیرو پاسخ‌گوی نیاز کنونی است. حضرتی ادامه داد: برخی از کارمندان خودشان سرویس دارند، تعدادی دیگر با خودروی شخصی به محل کار می‌روند و تعداد اندکی نیاز به وسیله حمل و نقل عمومی دارند که نیاز این تعداد کارمند با پیش‌بینی‌های ما رفع می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح زوج و فرد در شهر همدان اقدام بسیار خوبی بود گفت: در ساعات پیک ترافیک مشکلات زیادی برای رانندگان تاکسی پیش می‌آمد که خوشبختانه پس از اجرای طرح زوج و فرد علاوه بر کم‌تر شدن ترافیک شهری، عملکرد رانندگان تاکسی نیز بیشتر شده است.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186127
  • دیدگاه‌ها برای خدمت‌رسانی یک‌سوم ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به کارمندان از ساعات ابتدایی صبح بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.