• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
1
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد:

خدمات رایگان سپاه به‌مردم در هفته آینده

  • کد خبر : 223949
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
خدمات رایگان سپاه به‌مردم در هفته آینده
نشست خبری فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه شهرستان بهار به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار در نشست خبری صبح امروز به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تفاوت هفته دفاع مقدس امسال با سال‌های قبل را جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر مردم غزه عنوان کرد و گفت: این جنایات لکه ننگی در دامن آن‌ها است و آیندگان ثبت خواهند کرد که کدام ملت‌ها در برابر این جنایت که حدود ۱۷ هزار کودک و زن بی‌سرپناه در آن به‌خاک و خون کشیده شدند، ایستاده است.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، این حرکت را ناشی از ضعف و استیصال این رژیم منحوس عنوان کرد و افزود: ما در هفته مقدس امسال نگاه حق‌بین خود را بر جهانیان نشان می‌دهیم که برکات انقلاب شکوه‌مند اسلامی را در آن نمایان کنیم.

هندی ورکانه ضمن تبریک هفته وحدت برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه شهرستان بهار را برشمرد و گفت: در سطح شهرستان ۱۳۰ پایگاه مقاومت داریم که هرکدام یک برنامه شاخص در این هفته برای خود دارد که در قالب هفت حوزه برادر و پنج حوزه خواهر در سطح محلات و ۱۸ قشر بسیج فعالیت خواهند کرد.

فرمانده سپاه مقاومت بسیج ناحیه شهرستان بهار برنامه شاخص هفته دفاع مقدس امسال را انجام خدمات رایگان در روستای دولت آباد شهرستان بهار عنوان کرد و گفت: برآورد می‌شود حدود ۳ میلیارد ریال هزینه خدمات رایگان اقشار بسیج به اهالی این روستا شود.

وی دومین برنامه شاخص سپاه ناحیه بهار در هفته مقدس را اعزام اکیپ دندان‌پزشکی به‌صورت ارائه تمامی خدمات درمان و ترمیم دندان به‌یکی از محلات کم‌‌برخوردار شهر بهار عنوان کرد و افزود: تمامی خدمات دندان‌پزشکی به‌صورت رایگان با مشارکت کمیته امداد به اهالی این منطقه ارائه خواهد شد.

هندی ورکانه خاطرنشان کرد: برای تقویت روحیه سلحشوری مردم یک رژه موتوری را در سطح شهر خواهیم داشت و غبارروبی و عطرافشانی گل‌زار شهدا به‌همراه دیدار با امام جمعه شهرستان بهار جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی اجرای برنامه میقات صالحین و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های شاخص و مهم سپاه ناحیه بهار در هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا در کنار محرومیت‌زدایی از رسالات ما است که در این هفته پنج واحد تولیدی خیاطی و قالی‌بافی در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.

هندی ورکانه از افتتاح یک درمانگاه در لالجین در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در کنار خدمات ذکر شده موضوع تأمین بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر در بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمندان و دایر کردن مرکز مشاوره رایگان برای مقابله با طلاق و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار سپاه ناحیه بهار است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار معرفی بانوی فداکار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مرضیه دباغ را در این هفته جزو برنامه‌های سپاه ذکر کرد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.