• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر:

خدمات خیرین ملایری در کشور زبانزد است

  • کد خبر : 221703
  • 21 مرداد 1403 - 13:01
خدمات خیرین ملایری در کشور زبانزد است
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر یکی از نیازهای روز ملایر را بخش شیمی درمانی دانست و گفت: این مجمع با تشویق خیرین به سمت مسائل درمانی برای بهره‌مندی مردم حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آذر همایون در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به مهمترین خدمات مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر گفت: رسالت اصلی این مجمع کمک و مددکاری به بیماران نیازمند است.

وی افزود: جذب خیرین و هدایت آنان به سمت رفع نیازهای بهداشتی و درمانی در کنار مددکاری از دیگر رسالت‌های کاری مجمع خیرین سلامت در شهرستان ملایر است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر یکی از نیازهای روز ملایر را بخش شیمی درمانی دانست و گفت: این مجمع با تشویق خیرین به سمت مسائل درمانی برای بهره‌مندی مردم حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ غذا امسال نیز به همت مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر برگزار می‌شود، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره در شهریور ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش‌شنوایی جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین برای رساندن سخنان محرومین به مدیران است‌.

آذرهمایون با بیان اینکه خبرنگاران بر مسائل جامعه بی‌تفاوت نیستند، گفت: خبرنگاری کار بزرگ و مسئولیتی خطیر است که نقاط ضعف هر مجموعه‌ای را می‌توان از زبان خبرنگار دانست.

وی تأکید کرد: انتشار خبرهای کارهای و خدمات کارهای خیریه خود مبلغ کار خیر است که نقشی مؤثر در جامعه و ترویج اقدامات خیرخواهانه است.

وی خبرنگاران را سفیران مجمع خیرین سلامت دانست و گفت: کمک به بیماران بی‌بضاعت با توجه به هزینه بالای درمان یکی از اقدامات اصلی و رسالت‌های مجمع خیرین سلامت است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با بیان اینکه بودجه‌های بهداشت و درمان گاهی به خرید دستگاه‌های جدید درمانی نمی‌رسد و حضور خیرین و کمک در این بخش بسیار مؤثر است و خبرنگاران می‌توانند در اشاعه این فرهنگ کمکی بسزا داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر نیز در این نشست با اشاره نقش خبرنگاران در اشاعه کار خیر در جامعه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی خوب و به موقع اقدامات مجمع خیرین و شبکه بهداشت سبب رضایت مردم می‌شود.

کریم میرزایی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه همه ما است، تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در استان و کشور صاحب‌نام است و خدمات آن زبانزد است.

وی با اشاره به پروژه‌های خبرساز در شهرستان عنوان کرد: هم اکنون چندین پروژه در بیمارستان‌های امام حسین(ع) و مهر و مراکز اورژانس در ملایر توسط خیرین در دست اجرا است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ملایر با بیان اینکه همیشه قدردان زحمات خیرین سلامت هستیم، تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت کمک حال شبکه بهداشت و درمان شهرستان هستند و اقدامات آنان در شهرستان ملایر بی‌نظیر است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221703
  • دیدگاه‌ها برای خدمات خیرین ملایری در کشور زبانزد است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.