• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
در دیدار مسئولان با خانواده شهدا عنوان شد؛

خانواده شهدا موجب عزتمندی و اقتدار کشور

  • کد خبر : 218557
  • 29 خرداد 1403 - 7:48
خانواده شهدا موجب عزتمندی و اقتدار کشور
مسئولان شهرستان با خانواده چند شهید سرافراز شهرستان نهاوند به مناسبت دهه ولایت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت پایگاه خبری «عصر همدان» علیرضا نثاری نماینده مردم شهرستان در مجلس، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منازل شهدا با خانواده و پدر شهیدان کرم الله سلگی و علی قربان گودرزی دیدار کردند و نشان سرو را به این عزیزان تقدیم کردند.

نماینده شهرستان در مجلس در این دیدارها گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و افتخار می‌کنیم که با خانواده گران‌قدر این عزیزان دیدار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: شهدا و خانواده‌های سرافراز آن‌ها حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و وظیفه ما ادامه دادن راه پربرکت آن‌ها است.

نثاری ادامه داد: خانواده شهدا نماد ایثار و استقامت و ازخودگذشتگی هستند و پدران و مادران شهدا برای همه ما مایه افتخار و عزت هستند.

وی در پایان گفت: تلاش برای حل مشکلات کشور و خدمت به مردم وظیفه همه ما است و با این کار موجب خرسندی شهدا خواهیم شد.

فرماندار نهاوند نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا برای همه ما افتخار بزرگی است و موجب روحیه گرفتن برای خدمت بیشتر به مردم می‌شود.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر شهدا و جلب رضایت خداوند با حل مشکلات مردم و درنهایت پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی وظیفه همه ما است.

احمدوند افزود: به برکت خون مطهر شهدا امروز ایران اسلامی عزتمند است و در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده که نشان‌دهنده استقامت خانواده‌های شهدا است.

وی بیان کرد: همان‌طور که در قران گفته‌شده شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما هستند که امیدواریم بتوانیم راه آن‌ها را باعزت ادامه دهیم.

فرماندار نهاوند گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگو گرفتن از زندگانی شهدا باعث پیشرفت کشور می‌شود و باید همه مسئولان به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218557
  • دیدگاه‌ها برای خانواده شهدا موجب عزتمندی و اقتدار کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.