• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
5

خانه هلال لامیان افتتاح شد

  • کد خبر : 153132
  • 01 خرداد 1401 - 9:59
خانه هلال لامیان افتتاح شد

مراسم بهره برادری از خانه هلال روستای لامیان از توابع شهرستان تویسرکان برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ آیین افتتاح خانه هلال مرکز نیکوکاری امام حسین (ع)، روستای لامیان با حضور تکلو بخشدار قلقلرود، ملکی رئیس کمیته امداد تویسرکان، مریم زبده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و دیگر مسئولان برگزار شد. تکلو در حاشیه این آیین […]

مراسم بهره برادری از خانه هلال روستای لامیان از توابع شهرستان تویسرکان برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ آیین افتتاح خانه هلال مرکز نیکوکاری امام حسین (ع)، روستای لامیان با حضور تکلو بخشدار قلقلرود، ملکی رئیس کمیته امداد تویسرکان، مریم زبده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و دیگر مسئولان برگزار شد.

تکلو در حاشیه این آیین گفت: با ایجاد خانه های هلال در حقیقت تمام ظرفیت‌های امداد رسانی، بر اساس نیاز هر منطقه به آنجا منتقل و زمینه ایجاد مشارکت مردم در فعالیتهای بشر دوستانه فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: حضور جوانان باعث افزایش کیفیت و تقویت روحیه نیکو کاری و کمک به نیازمندان در فعالیت‌های مشترک و تلفیقی کمیته امداد و هلال احمر در مسیر کمک به رفع فقر مطلق و تامین نیازهای اساسی مستضعفین و محرومان پیرامون اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی می‌شود.

بخشدار قلقلرود افزود: خانه های هلال و نیکو کاری در تقویت نقش پذیری اجتماعی جوانان با تمرکز بر روحیه داوطلبی و ترویج کمک به هم نوع و همکاری در تسکین آلام بشری جایگاه ویژه ای دارند و اکنون در ایجاد ایمنی و تاب آوری محلی برای مواجهه با هر گونه شرایط سخت و اضطراب بهترین نسخه اجرایی می باشند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153132
  • دیدگاه‌ها برای خانه هلال لامیان افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.