• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

حکم تخریب بنای خلاف ساز در دستور کار کمیسیون ماده ۱۰۰ باشد/با کار کارشناسانه نمی گذاریم مشکلات مساکن مهر برای مسکن ملی تکرار شود

  • کد خبر : 143310
  • 10 بهمن 1400 - 22:15
حکم تخریب بنای خلاف ساز در دستور کار کمیسیون ماده ۱۰۰ باشد/با کار کارشناسانه نمی گذاریم مشکلات مساکن مهر برای مسکن ملی تکرار شود

فرماندار تویسرکان از بررسی و آسیب شناسی جانمایی مساکن مهر خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با نگاه کارشناسانه، دیگر مشکلات این چنینی برای مسکن ملی جدید به وجود نیاید و در این زمینه راه منفعت مردم را در پیش گرفته ایم. به گزارش عصرهمدان؛ «حسین افشاری» امروز یکشنبه در جمع تعدادی […]

فرماندار تویسرکان از بررسی و آسیب شناسی جانمایی مساکن مهر خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با نگاه کارشناسانه، دیگر مشکلات این چنینی برای مسکن ملی جدید به وجود نیاید و در این زمینه راه منفعت مردم را در پیش گرفته ایم.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسین افشاری» امروز یکشنبه در جمع تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی تویسرکان، با بیان اینکه برخی در ساخت و سازها خلاف کرده، به امید آن که جریمه ای پرداخت می کنند و تمام می شود، گفت: دیگر به کسی اجازه ساخت و ساز خلاف قانون را نخواهیم داد.

وی اظهار کرد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ بر تخریب بنای خلاف ساز حکم صادر می شود و اگر نیز هم باشد از دستگاه قضایی کمک می گیریم.

فرماندار تویسرکان همچنین به برنامه دولت جدید درباره ساخت یک میلیون مسکن در یک سال اشاره کرد و افزود: باید برای تحقق این مهم از تمامی ظرفیت های قانونی بهره بگیریم.

افشاری با بیان اینکه تاکنون در نهضت ملی مسکن در شهر تویسرکان ۳ هزار و ۱۸۹ متقاضی و در شهر سرکان ۵۲۲ متقاضی نام نویسی کرده اند، گفت: تا این لحظه با بررسی های انجام شده برای احراز هویت این افراد، از یک هزار و ۱۸۴ متقاضی ۲۲ نفر تأیید نهایی شده اند.

وی اعلام کرد: سه هزار متر شهرک فرهنگیان، ۳ هزار و ۵۰۰ متر شهرک قائم و هشت هکتار پیام نور برای شهر تویسرکان و هفت هکتار قلعه نوروز هم برای شهر سرکان؛ زمین های پیشنهادی برای ساخت مسکن ملی در نظر گرفته شده است.

* با کار کارشناسانه نمی گذاریم مشکلات مساکن مهر برای مسکن ملی تکرار شود

فرماندار تویسرکان از تحقیق و بررسی به ویژه آسیب شناسی درباره جانمایی مساکن مهر خبر داد و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا با نگاه کارشناسانه، دیگر مشکلات این چنینی برای مسکن ملی جدید به وجود نیاید و در این زمینه منفعت مردم و کمک به اقشار کم درآمد را در پیش گرفته ایم.

افشاری عنوان کرد: برای هر حرفه ای باید مجری مناسب و صالح انتخاب شود، از این رو چهار مهندس ناظر باید در ساختمان حضور یابند تا سازه ای مناسب به متقاضیان تحویل داده شود.

وی در ادامه با اشاره به واکنش رهبر انقلاب به پخش نماهنگ صرفه جویی درباره مصرف برق، گفت: ایشان فرمودند که کار بسیار خوبی بود؛ هم از لحاظ محتوا و هم قالب هنری.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: بنابراین از آن جا که توصیه رهبر انقلاب نیز بر صرفه جویی در مصرف برق است، به شهرداری ها گفته شده تا ۷۰ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند تا برق خانوارها قطع نشود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=143310
  • دیدگاه‌ها برای حکم تخریب بنای خلاف ساز در دستور کار کمیسیون ماده ۱۰۰ باشد/با کار کارشناسانه نمی گذاریم مشکلات مساکن مهر برای مسکن ملی تکرار شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.