• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
1
فرماندار نهاوند تاکید کرد:

حماسه ۹ دی نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت

  • کد خبر : 208118
  • 05 دی 1402 - 8:25
حماسه ۹ دی نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت
فرماندار نهاوند گفت: حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت و نشان‌دهنده میثاق امت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از «گرو »؛ ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله نهم دی و گرامیداشت سالگرد شهید حاج سلیمانی در فرمانداری این شهر گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند روز نهم دی در تاریخ ماندگار و روز متمایزی شد.
وی اظهار داشت: ۹ دی یادآور روزی فراموش‌نشدنی و روز تجلی دست قدرت الهی در برابر توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود.
احمدوند ادامه داد: مردم در روز ۹ دی نشان دادند به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی پایبند هستند و پیوند مستحکم و عمیقی با ولایت دارند.
فرماندار نهاوند گفت: دشمنان فکر این حضور میلیونی و خروش یکپارچه مردم در دفاع از جایگاه گران‌قدر ولایت و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی را نمی‌کردند و به همین دلیل از این موضوع خشمگین بوده و هستند.
وی افزود: در طول این سال‌های بعد از انقلاب دشمنان هرچه در توان داشتند به کار بستند ولی همیشه و مانند روز نهم دی با حضور مردم همه توطئه‌های آن‌ها خنثی‌شده است.
احمدوند اظهار داشت: امسال چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی است و باوجود همه دشمنی‌ها ولی انقلاب اسلامی در مسیر خود ثابت‌قدم و استوار است.
فرماندار نهاوند گفت: لازم است مراسم این روز عظیم به‌خوبی برگزار شود و پشت پرده‌های فتنه سال ۸۸ بیان و تشریح شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها نیز گفت: مکتب شهید سلیمانی عزیز برای همه ما حاوی درس و پیام‌های زیادی است که باید در زندگی به این پیام‌ها عمل کنیم.
احمدوند اظهار داشت: دفاع از مظلومان عالم یکی از درس‌های مکتب شهید سلمانی است و امروز می‌بینیم که جبهه مقاومت با میدان‌داری شهید سلیمانی و با بهره‌گیری از راهی که ایشان باز کردند در حال مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند.
وی گفت: با رشادت‌های محور مقاومت و تلاش‌های رزمندگان این محور و اقدامات شهید سلیمانی می‌بینیم که دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در منطقه در چه موضعی قرار دارند.
فرماندار نهاوند ادامه داد: دستگاه‌های مختلف شهرستان با برنامه‌ریزی و مناسب‌سازی فضای شهرستان نسبت به برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام اهتمام ویژه داشته باشند.
وی در پایان گفت: محور این برنامه‌ها باید ولایتمداری، اخلاص، بصیرت افزایی، روشنگری، شهادت‌طلبی و ترویج مکتب شهید سلیمانی باشد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208118
  • دیدگاه‌ها برای حماسه ۹ دی نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با ولایت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.