• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2
رئیس شورای شهر همدان:

حقوق کارگران زیر نظر شهرداری پیش از کارمندان پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 3034
  • 14 آذر 1397 - 15:58
حقوق کارگران زیر نظر شهرداری پیش از کارمندان پرداخت می‌شود

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه حقوق کارگران زیر نظر شهرداری پیش از کارمندان شهرداری پرداخت می‌شود، گفت: پیمانکاران فضای سبز باید توان پرداخت سه ماه حقوق و پیمانکاران خدمات شهری توان پرداخت دو ماه حقوق را داشته باشند که متأسفانه برخی از این مواد قانونی تخطی می‌کنند.

به گزارش عصر همدان، کامران گردان با بیان اینکه حقوق کارگران زیر نظر شهرداری پیش از کارمندان شهرداری و سایر هزینه‌ها پرداخت می‌شود، اظهار کرد: حتی حقوق اعضای شورای شهر را نیز پس از حقوق کارگران پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه ممکن است که کارفرما در پرداخت حقوق کارگران تأخیر کند، افزود: شهرداری هزینه‌هایی را به حساب پیمانکار واریز می‌کند و ممکن است در پرداخت به موقع حقوق کارگران کمی تأخیر ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه یکی از مناطق را بررسی کردیم که دیر حقوق را پرداخت کرده بود، تصریح کرد: پس از بررسی متوجه شدیم برخی از افراد مساعده دریافت کرده بودند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل عدم پرداخت به موقع کارگران به ارائه صورت‌وضعیت توسط پیمانکار بازمی‌گردد، ادامه داد: برخی از پیمانکاران به موقع صورت‌وضعیت خود را ارائه نمی‌دهند و ممکن است پرداخت ماهانه به آن‌ها با کمی تأخیر صورت گیرد.

گردان خاطرنشان کرد: در مفاد پیمان‌های منعقده، ذکر شده پیمانکاران فضای سبز باید توان پرداخت سه ماه حقوق و پیمانکاران خدمات شهری توان پرداخت دو ماه حقوق را داشته باشند که متأسفانه برخی از این مواد قانونی تخطی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سعی ما بر این است کارگران بدون حقوق نمانند، گفت: همدان یکی از شهرهای موفق در پرداخت به موقع حقوق است در صورتی‌ که در اجلاس مشورتی مشخص شد در شهرهای دیگر تأخیر در پرداخت وجود دارد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=3034
  • دیدگاه‌ها برای حقوق کارگران زیر نظر شهرداری پیش از کارمندان پرداخت می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.