• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

حفاظت از دوربین های جاده ای مهمترین دغدغه است

  • کد خبر : 34654
  • 09 آذر 1398 - 15:20
حفاظت از دوربین های جاده ای مهمترین دغدغه است

عضو هیئت عامل سازمان راهداری گفت: حفظ و حفاظت از دوربین های جاده ای مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش عصر همدان؛ فرامرز مداح پیش از ظهر امروز در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: در سال‌های اخیر، استفاده از سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند […]

عضو هیئت عامل سازمان راهداری گفت: حفظ و حفاظت از دوربین های جاده ای مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش عصر همدان؛ فرامرز مداح پیش از ظهر امروز در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: در سال‌های اخیر، استفاده از سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند نصب شده در جاده‌ها، علاوه بر کاهش حضور مأموران پلیس‌راه در جاده‌ها، میزان حوادث و تلفات رانندگی را به طور قابل توجهی کاهش داده، این در حالیست که در این سال‌ها بر تعداد خودروها و سفرهای جاده‌ای اضافه شده است.

وی، افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک جاده‌ای را از اولویت برنامه‌های این سازمان است، افزود: از آنجا که پیشگیری بهتر از درمان است، استفاده از این فناوری می‌تواند به شکل موثر در کاهش تصادفات، پیشگیری از بروز ترافیک و در نهایت افزایش ایمنی موثر باشد.

عضو هیئت عامل سازمان راهداری ادامه داد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی همه تصاویر در صورت نیاز در اختیار دستگاههای امنیتی قرار می گیرد.

این مسئول در ادامه رعایت قوانین و سرعت مطمئنه را از جمله عوامل بازدارنده عنوان کرد و یادآور شد: واقعیت امر این است که آنچه می تواند تأثیر اصلی بگذارد اجرای قانون و آموزش برای اجرای قانون است.

گفتنی است، در ادامه  این نشست ۱۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در ۲۰ محور استان با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولان استان به بهره برادری رسید.

این دوربین ها در مسیر رفت و برگشت محورهای همدان گنجنامه، غار علیصدر، سه راهی نوژه به کبودراهنگ، بهار و پادگان قهرمان نصب شده است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34654
  • دیدگاه‌ها برای حفاظت از دوربین های جاده ای مهمترین دغدغه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.