• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

مردم همدان علیه آشوبگران به خیابان آمدند/برخورد با اغتشاش گران، مطالبه مردمی

  • کد خبر : 165861
  • 01 مهر 1401 - 15:18
مردم همدان علیه آشوبگران به خیابان آمدند/برخورد با اغتشاش گران، مطالبه مردمی

مردم غیرتمند، بصیر و ولایت‌مدار همدان همواره در شرایط سخت ثابت کردند پای ارزش‌ها و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امروز پس‌از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند تا اغتشاشات اخیر و جسارت به ساحت قرآن و شریعت اسلام را محکوم کنند. به گزارش عصرهمدان؛ مردم غیرتمند و نمازگزار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان، امروز پس‌ از […]

مردم غیرتمند، بصیر و ولایت‌مدار همدان همواره در شرایط سخت ثابت کردند پای ارزش‌ها و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امروز پس‌از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند تا اغتشاشات اخیر و جسارت به ساحت قرآن و شریعت اسلام را محکوم کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ مردم غیرتمند و نمازگزار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان، امروز پس‌ از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمدند تا تحرکات رذیلانه عده‌ای اوباش و آشوب‌طلب که با شعارهای ساختار شکنانه و تخریب اماکن مذهبی و اموال عمومی منجر به شهادت تعدادی از مأموران انتظامی در کشور شدند را محکوم کنند.

«هیهات منا الذله» شعار یکپارچه مردم گرگان علیه فتنه‌گران بود امروز هم پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین تجلی بصیرت مردم انقلابی شد.

مردم ولایتمدار و بابصیرت همدان با فریاد «الله‌اکبر»، «مرگ بر منافق فتنه‌گر»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر» بار دیگر نشان دادند که محکمتر از همیشه پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند.

گفتنی است مردم همدان با اهدای گل به پرسنل نیروی انتظامی حاضر در مسیر راهپیمایی، از خدمات و فداکاری های آنان قدردانی کردند.

عکس: زینب سعیدی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=165861
  • دیدگاه‌ها برای مردم همدان علیه آشوبگران به خیابان آمدند/برخورد با اغتشاش گران، مطالبه مردمی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.