• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1

انقلاب اسلامی عزتمند و با اقتدار

  • کد خبر : 177925
  • 22 بهمن 1401 - 16:38
انقلاب اسلامی عزتمند و با اقتدار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است. به گزارش عصرهمدان؛ علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع باشکوه مردم شهید پرور شهرستان نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به سابقه انقلابی مردم نهاوند گفت: شهرستان نهاوند یکی از […]

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

به گزارش عصرهمدان؛ علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع باشکوه مردم شهید پرور شهرستان نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به سابقه انقلابی مردم نهاوند گفت: شهرستان نهاوند یکی از شهرستان های پیشرو در انقلاب اسلامی است که شهدای بسیاری همچون گروه انقلابی ابوذر را تقدیم انقلاب کرده است.

وی اظهار داشت: مردم نهاوند امروز همانند سراسر کشور با خروش یکپارچه خود نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و همیشه در صحنه حضور دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها و تهدید ها و تحریم ها و با این همه دشمنی ولی انقلاب اسلامی سربلند و با عزت است.

آقامحمدی بیان داشت: مردم همواره نشان داده اند همه چیز را مردم رقم خواهند زد و این ملت بزرگ هستند که می‌توانند سرنوشت یک کشور را تغییر دهند.

وی گفت: آمریکا و ایادی اش باید بدانند مردم ایران اسلامی پیرو ولایت فقیه هستند و در راه اسلام گام بر می‌دارند و دشمنان نمی‌توانند بر علیه عزم و اراده مردم اقدامی کنند.

آقامحمدی افزود: ما باید راه را بشناسیم و با وحدت مشکلات را حل کنیم و مطمئن باشید با این روش همیشه پیروز خواهیم بود و دشمنان را ناامید می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن همواره دنبال توطئه است اما اگر ملت با هم و پیرو ولایت فقیه باشند دشمنان نمی توانند کاری انجام دهند.

وی ادامه داد: ما باید پیرو راه امام و شهدا باشیم و جوانان و نوجوانان نهاوند سعی کنند مانند شهید سلگی باشند و راه این شهید والامقام  را ادامه دهند.

آقامحمدی در پایان گفت: ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که باید برای جوانان بازگو شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177925
  • دیدگاه‌ها برای انقلاب اسلامی عزتمند و با اقتدار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.