• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

حضور ملت در ۹ دی نشانگر قدرت درک و تحلیل مردم برای حمایت از نظام بود

  • کد خبر : 39899
  • 09 دی 1398 - 10:42
حضور ملت در ۹ دی نشانگر قدرت درک و تحلیل مردم برای حمایت از نظام بود

حجت الاسلام حسن یار عبادی امجد گفت: در زمان فتنه ۸۸ که برخی نخبگان و خواص سکوت کردند، حضور ملت در ۹ دی نشانگر قدرت درک و تحلیل مردم برای حمایت از نظام بود. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با گرامیداشت نهم دی ماه اظهار داشت: […]

حجت الاسلام حسن یار عبادی امجد گفت: در زمان فتنه ۸۸ که برخی نخبگان و خواص سکوت کردند، حضور ملت در ۹ دی نشانگر قدرت درک و تحلیل مردم برای حمایت از نظام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با گرامیداشت نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه به یقین یکی از ایام الله است که به دلیل اهمیت ولایتمداری و دشمن شناسی مردم، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به چنین روز مهمی، باید ابتدا فتنه ۸۸ کالبد شکافی شده و عمق دسیسه شوم دشمنان که برای پیاده سازی آن ۱۰ تا ۱۵ سال برنامه ریزی کرده بودند، به مردم گفته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: البته ملت ما آن روزها با بصیرت تمام دست دشمنان را رو کردند و آن حضور حماسی در نهم دی ماه نشان دهنده قدرت درک و تحلیل بالای سیاسی مردم برای حمایت از نظام بود.

حجت الاسلام عبادی امجد با اشاره به اینکه فتنه گران فریب خوردگان استکبار جهانی بودند که تغییر نظام و مبارزه با ولایت فقیه را در دستور کار خود داشتند، تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه از دشمنی خود دست نمی کشند و نقشه ها و برنامه های شوم خود را هر روز با رنگ و لعاب جدیدی عملیاتی می کنند.

وی عنوان کرد: در چنین فضای غبارآلودی همچون فتنه ۸۸ که برخی نخبگان و خواص سکوت کردند و امر بر آن ها متشبه شده بود، بصیرت بخشی و روشنگری با تبیین مناسب دشمن شناسی و دشمن ستیزی نقشه دشمنان را خنثی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: آن روز دشمنان به یقین رسیدند که ایران اسلامی و ملت ما با تمام کشورها و ملت های دنیا فرقی اساسی دارد و استکبار هیچ گاه نمی تواند برای ملتی فهیم تعیین تکلیف کند.

حجت الاسلام عبادی امجد تأکید کرد: در واقع پیام مهم آن حماسه غرور آفرین که تداعی بخش آرمان و شعار اصلی نهضت خمینی(ره) بود، این است که “امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام/ ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39899
  • دیدگاه‌ها برای حضور ملت در ۹ دی نشانگر قدرت درک و تحلیل مردم برای حمایت از نظام بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.