• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
4

حضور مردم در اجتماعات در شرایط وجود کرونا، حق الناس است/ پزشکان و پرستاران مدافع سلامت اند

  • کد خبر : 54218
  • 22 اسفند 1398 - 14:34
حضور مردم در اجتماعات در شرایط وجود کرونا، حق الناس است/ پزشکان و پرستاران مدافع سلامت اند

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه نوعید برای درگذشتگان و حضور در مراسم پنجشنبه اخر سال برای همه ما مهم و اهمیت دارد اما مهمتر از آن سلامت جامعه است، گفت: مردم از حضور در این برنامه ها بپرهیزند. به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه شهر اسدآباد در حاشیه گلباران مزار شهدای اسدآباد، […]

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه نوعید برای درگذشتگان و حضور در مراسم پنجشنبه اخر سال برای همه ما مهم و اهمیت دارد اما مهمتر از آن سلامت جامعه است، گفت: مردم از حضور در این برنامه ها بپرهیزند.

به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه شهر اسدآباد در حاشیه گلباران مزار شهدای اسدآباد، در گفتگو با عصر همدان، با گرامیداشت سالروز بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: امروز هم در شرایط بحرانی وجود کرونا در کشور، پرستاران و پزشکان به عنوان مدافع سلامت  در خط مقدم جبهه مبارزه با این بیماری قرار دادند و لباس جهادی به تن کرده و ایثار می کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب و همه دلسوزان نظام و مردم در رعایت بهداشت و مهم بو دن سلامت، گفت: نماز جمعه، اعتکاف، نوعید برای درگذشتگان، مراسم پنجشنبه اخر سال و غریبان برای همه ما مهم و اهمیت دارد اما مهمتر از آن سلامت جامعه است، بنابراین از حضور در این برنامه ها خودداری شود.

حسینی مجد گفت: اگر امروز مانع اجتماعات مردم در پنجشنبه آخرسال شدیم، تنها به دلیل مهم بودن سلامت آن ها است و به نیابت همه مردم شهرستان اسدآباد در محل بهشت زهرا حاضر شدیم و نایب زیاره آنان بودیم.

وی از مردم خواست که هشدارها و اهمیت ویروس کرونا را جدی بگیرند و با عمل به باید و نبایدهای بهداشتی، از حضور در اجتماعات بپرهیزند.

امام جمعه شهر اسدآباد حضور در اجتماعات را در این شرایط بحرانی که ویروس کرونا ایجاد کرده، حق الناس خواند و گفت: اگر یک نفر در این اجتماعات وارد و مبتلا به ویروس شود، می‌توان ده‌ها نفر را مبتلا کند و از لحاظ دیدگاه شرعی نیز عقل اقتضا می کند که اجتماعات را تعطیل کنیم تا مردم دچار این بیماری نشوند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54218
  • دیدگاه‌ها برای حضور مردم در اجتماعات در شرایط وجود کرونا، حق الناس است/ پزشکان و پرستاران مدافع سلامت اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.