• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

برگزاری همایش اجتماعی دفاع از حریم خانواده با حضور بانوان همدانی

  • کد خبر : 7767
  • 10 تیر 1398 - 12:50
برگزاری همایش اجتماعی دفاع از حریم خانواده با حضور بانوان همدانی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده در همایش اجتماعی دفاع از حریم خانواده در استان خبرداد.   به گزارش عصر همدان، همزمان با هفته حجاب و عفاف در سراسر کشور برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار می شود و همگان در تلاشند تا برگزاری این برنامه ها گام مهمی […]

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده در همایش اجتماعی دفاع از حریم خانواده در استان خبرداد.

 

به گزارش عصر همدان، همزمان با هفته حجاب و عفاف در سراسر کشور برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار می شود و همگان در تلاشند تا برگزاری این برنامه ها گام مهمی در ترویج فرهنگ حجاب برادرند.

به همین منظور شهلا شیخعلیان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص اهمیت حجاب گفت و افزود: بسیج همیشه سعی کرده است در حجاب و عفاف به بهترین نحو پیشرو و مشوق باشد

وی ادامه داد: امسال نیز ۱۲۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شهرستان همدان داریم .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: هفته حجاب و عفاف از ۱۵ تیرماه آغاز می شود که قریب به ۱۲۰ برنامه شاخص پایگاهی و ۲۰ برنامه شاخص حوزوی توسط ۷ حوزه خواهران اجرا می شود .

وی همایش اجتماعی دفاع از حریم خانواده را با حضور هنرمند ارزشی الهام چرخنده در ۲۰ تیرماه در پیاده راه بوعلی همدان از مهمترین و شاخص ترین برنامه ها دانست و افزود: بانوان ما باید سعی کنند با حجاب و عفاف خود نه تنها در پوشش بلکه در کلان و رفتار نیز الگوهای زینبی و فاطمی در جامعه باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7767
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش اجتماعی دفاع از حریم خانواده با حضور بانوان همدانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.